Suomi24:llä on pikkasen kommentoitu tätä meidän saittia viime kuussa http://keskustelu.suomi24.fi/node/11205331. En 24:sta kovin tiiviisti seuraa, joten hoksasin tuon jutun vasta tänään. Siinä nyt enste pisti silmään tietty kritiikki siitä, että jotkut on kovin tietävinään kaivinkoneella työskentelystä ja neuvoo itsevarmasti toisia. En suoraan sanoen ole täällä mitään turhaa ylemmyyden tuntoa jostain tietämisestä havainnut. Jotkut meistä on jostain asioista paremmin perillä kuin toiset ja on kai hyvä jos edes jotain muillekin kertovat.
Omasta puolestani voin sanoa, etten kovin hyvin ole perehtynyt yhtään mihinkään. En ole mikään spesialisti millään alalla, mutta olen tutustunut aika moniin asioihin sanoisinko "kotitarpeiksi", koska montaa työtä on tullut tehtyä ja niissä on ollut pakko yrittää jollain tavoin pärjätä. "Siperia opettaa." Omasta puolestani nostan hattua niille monille keskustelijoille täällä kaivinkoneet.comissa, jotka viitsivät jotain asiaa meille muille valaista. Ihan vilpitön kiitos siitä.
Tuossa 24:sen ketjussa paras kohta oli kuitenkin mielestäni siinä, kun nimim. persveivari ja doosan 300 ehdotti, että kaivinkoneet palstan ja suoli palstan välillä pitäis ottaa Sorjosen montulla ottelu, "niin loppuis tämä kitinä".
Kaivinkoneet.com ja Suomi24
-
kampiveivi
- Guru
Re: Kaivinkoneet.com ja Suomi24
Tuo suomi24 keskustelu foorumi kaikkinen on vähän sellanen että ei oikein tiedä itkiskö sille vai nauras. Mielenterveyden kannalta olen päätynyt että nauraminen on terveempää...
Syynä että en pidä sitä niin vakavasti otettavana keskustelufoorumina on se että siellä kaikki ns "trollit" riehuvat provosoimassa toisiaan ja muita ihan asiallisiakin keskustelijoita tiesivätpä he asiasta tai ei . Heidän ainoa tarkoituksensa on saad aikaan väittely jossa pääsevät haukkumaan jotain/joitain tai jotain muuta vastaavaa. Itse en jaksa osallistua moiseen kun kerran parempiakin vaihtoehtoja on olemassa jossa voi ihan asiallisestikkin keskustella.
Luultavasti tällä kommentilla saan noille suomi24 trolleille keskustelun aihetta myös itsestäni jos käyvät tämän lukemassa...
Ja tuosta ammattilaisuudesta... Tarvinneeko sellainen olla jos löytyy kokemusta/osaamista/tietoa/kiinnostusta? Mielestäni ei.
Syynä että en pidä sitä niin vakavasti otettavana keskustelufoorumina on se että siellä kaikki ns "trollit" riehuvat provosoimassa toisiaan ja muita ihan asiallisiakin keskustelijoita tiesivätpä he asiasta tai ei . Heidän ainoa tarkoituksensa on saad aikaan väittely jossa pääsevät haukkumaan jotain/joitain tai jotain muuta vastaavaa. Itse en jaksa osallistua moiseen kun kerran parempiakin vaihtoehtoja on olemassa jossa voi ihan asiallisestikkin keskustella.
Luultavasti tällä kommentilla saan noille suomi24 trolleille keskustelun aihetta myös itsestäni jos käyvät tämän lukemassa...
Ja tuosta ammattilaisuudesta... Tarvinneeko sellainen olla jos löytyy kokemusta/osaamista/tietoa/kiinnostusta? Mielestäni ei.
Re: Kaivinkoneet.com ja Suomi24
Eipä se taida ihan syyttä olla suoli-palsta vähänkään "fiksumpien" mielestä. Mutta sillä kai näitä foorumeja on useampia, että jokainen löytää paikan, jossa viihtyy. Tai saa haluamansa asiat hoidettua. Itse joskus hakujen seuraamana joutunut sinne, eikä kyllä suuremmin hurraa-huutoja huulilta irronnut.