Savon sydänmailta foto...

Täällä voi puhua vapaasti aiheista joille ei löydy muuta foorumia
TelaPillari

Savon sydänmailta foto...

Viesti Kirjoittaja TelaPillari »

Kamera kannattaa aina pitää messissä... jotain kiinnostavaa voi sattua näkemään. :mrgreen:
Liitteet
Onnettomuus.jpg
Onnettomuus.jpg (80.76 KiB) Katsottu 5670 kertaa
TelaPillari

Samasta paikasta napattu toinen foto...

Viesti Kirjoittaja TelaPillari »

O-OU.... :ugeek:
Liitteet
Tiltti.jpg
Tiltti.jpg (112.11 KiB) Katsottu 5668 kertaa
James82d
Aktiivinen käyttäjä

Re: Savon sydänmailta foto...

Viesti Kirjoittaja James82d »

Eikös tuo tapahtuma ole useamman vuoden takaa? :roll:
Hullu-Jussi
Guru

Viesti Kirjoittaja Hullu-Jussi »

Sama ajatus tuli päähän minullakin. Sen perään heräsi tietysti kysymys, että onko jokin erityinen syy lämmitellä tätä tapausta?
P&H
Aktiivinen käyttäjä

Viesti Kirjoittaja P&H »

Itse en edes löytänyt kuvista mitään sellaistakaan jonka perusteella ne voisi kieltää.

Tuleekin mieleeni että liittyykö kuviin jotain jonka joku/jotkut haluavat haudata?
Viimeksi muokannut P&H, 04 Touko 2014, 19:44. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
P&H
Aktiivinen käyttäjä

Viesti Kirjoittaja P&H »

Ai niin ja valokuvausta itse harrastavana olen perehtynyt sääntöihinkin. Julkisella paikalla / yleisellä paikalla saa kuvata.
Asiasta toiseen, joskus näkee esim. ruokakauppojen ulko ovilla valokuvaus kielletty tarran tai huoltoasemalla, ihan
alan liiton ohjeiden mukaan kauppa/huoltoasema on julkinen paikka/tila jossa ei voi kieltää valokuvausta.
Ainoastaan paikan omistaja voi pyytää poistumaan paikalta.
Viimeksi muokannut P&H, 04 Touko 2014, 19:43. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Heavy
Guru

Viesti Kirjoittaja Heavy »

Tulee muuten todella vauhdilla alas, kun lukitus irtoaa. Itse olen ollut näkemässä paljon isommasta koneesta pudotuksen ja siinä ei ehdi tehdä mitään.
Hullu-Jussi
Guru

Viesti Kirjoittaja Hullu-Jussi »

Tarkennettakoon tässä nyt vielä tuota minun edellistä kommenttiani tässä ketjussa: en missään nimessä halua kieltää, tuomita, paheksua tai mitään muutakaan sellaista noiden TelaPillarin laittamien kuvien suhteen. Kyllä ne tänne sopivat. Ne on muistini mukaan julkaistu toisaalla netissä aikaisemmin ja silloin niiden suhteen oli aika paljon keskusteluakin. Kaikenlainen elämänkokemus ja kait hieman liian epäileväinen luonteeni sai minut vain tekemään mielessäni kysymyksen, että liittyykö kuvien uudelleen esiintuloon jokin erityinen syy, mitä minä en satu tietämään. Ei sen enempää.
Ja niin: julkisella paikalla saa tosiaan varsin vapaasti ottaa kuvia ja se hyvä asia, sillä siksi täälläkin voidaan julkaista monenlaisia maanrakennustyöhön liittyviä kuvatuksia. Joten tervetuloa lisäämään tänne kaivinkoneet.comiin yhä enemmän alan kuvia.
Vastaa Viestiin