Ec15B ei jaksa pyörittää
- Diesel Power
- Guru
Re: Ec15B ei jaksa pyörittää
Sähkön vikojen suhteen meistä moni on aika kädetön. Sähkö koetaan hankalana. Vuoto kohdat ei oikeen näy missään kun ei jää valuma jälkiä ym ym. Olin havaitsevinani että viestiketjun aloittajalla on normi tasoa enempi tuntumaa sähkötöihin.
No juu.
Sähkön kanssa on tullut pulattua sekä ammatissa että ihan huvikseen, jotain jo osaakin
Hydrauliikan suhteen olen ihan nyybi, mutta ehkä mä tässä pikkuhiljaa opin kun kuuntelen nöyrästi.
Sähkön kanssa on tullut pulattua sekä ammatissa että ihan huvikseen, jotain jo osaakin
Hydrauliikan suhteen olen ihan nyybi, mutta ehkä mä tässä pikkuhiljaa opin kun kuuntelen nöyrästi.
Ohessa vielä startin bendixin kontaktit. Nämä ovat vielä ihan kunnossa vaikka niissä käytön jälkiä näkyykin.
Startin kenttäkäämi oli runkoon oikosulussa. Tämä startti kesti siis kaivurikäytössä n. 1700 käynnistystä olettaen, että on tehty 8h päiviä ja pidetty kahvi- ja lounastauot.
Startin kenttäkäämi oli runkoon oikosulussa. Tämä startti kesti siis kaivurikäytössä n. 1700 käynnistystä olettaen, että on tehty 8h päiviä ja pidetty kahvi- ja lounastauot.
- Liitteet
-
- 3DFFE5F4-0809-4AFB-9919-A82C236B3BD2.jpeg (235.25 KiB) Katsottu 5153 kertaa