Sain startin toimimaan, piti hiukan kierrelukitetta laittaa roottorin pään pikkumutteriin että pysyy tiukalla (nyt sitä ei varmaan ei saa koskaa pois ilman väkivaltaa)
Kytkinjarrukin hävisi ts kytkinpoljin täysin rento.
Olen purkanut alennuslaatikon pois koneesta ja siitä etummaiselle perälle menevän kardaanin ja myös varsinaiselle vaihdelaatikolle menevän kardaanin pois.
Ongelmana on nyt miten saan irroitettu perien välissä olevan kardaanin että saan etummaisen perän pois kuorma-auton alta. Tietysti se onnistuu purkamalla ristikot mutta luulisi siihen olevan jokin muukin tapa. Voi nimittäin olla mielenkiintoista asentaa se takaisin sinne väliin jos sitä nyt edes ehjänä irti saa kun perä painaa useita satoja kiloja sitä pitäisi siirrellä että saisi ristikon takaisin paikoilleen.
Kardaaneissa on pituussäätö mutta saisiko ne myös poikki tuosta
https://imgur.com/a/zG0r9pDJos ja kun saan perän auton alta pois niin pitäisi tehdä ruumiiavaus kun aika isoa metallisilppua oli perän pohjalla. Löytyy manuaali purkamiseen ja huoltoon tuolle perälle.
Gradall m-2460 1962, Caterpillar D6B, Belarus 425 Progress, DT75v, Valmet 710 UM355.