Gary Grand kirjoitti:Jappi kirjoitti:Poksitiivisteellä onnistuu, uudemmat yksiosaisella tiivisteellä purattaa kyllä sylinterin.
Tässäkin siis kehitys mennyt ihan huolella taaksepäin?
Tuollainen paikallaanvaihdettava tiivistyshän on kehityksen huippu koneen käytettävyyttä ajatellen.![]()
Ja ollut käytössä jo riuku-Vammaksessa.
Eilen oli viimein tullut kynnet kauhaan.
Ihan sopiva ajoitus, kun on saanut enimmät pikkuviat justiin laitettua koneesta.![]()
Huulilevy/tupet on kulunut aika huonoksi alapinnalta.
Materiaalia puuttuu 30mm paksusti ja saman verran pituuden puolestakin kynnen alta. Täytettä noihin on hitsattava kun saa sopivaa lankaa/puikkoja hommattua.
Hullu-Jussi kirjoitti:Onni onnettomuudessa, ettei tela ole kerennyt kokonaan pois. Tuosta se on vielä kohtuullisen helppo kettingeillä kiristää yhteen. Tai helppo ja helppo. Miten sen nyt ottaa...
Harri_82 kirjoitti:Suosittelen hommaamaan oikeat telalapun pulti ja mutterit. Ei kestä normi pulteilla kauaa ja vielä kun näkyy olevan putlti väärinpäin nii vielä vähempi kestää. Tollasen työkalun vois tekasta itellekki ku aina välillä pitää telahommiaki tehä mulle. Yleensä oon vetäny ketjutaljalla löysät pois ja jos se ei riitä nii vantilla sit loput.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 1 vierailijaa