Re: Fiat 25CF
Lähetetty: 11 Joulu 2024, 12:05
Palio on Kyröönjoes virrannu vettä siinävälis ku on viimmeeseksi tullu kiriooteltua. Mutta en mä oo viä kuollu, on ollu vain kaikkia muuta touhua, pari aarporaa on puraattu ja myity maailmalle ynnämuuta.
Ei oo vain saanu oikeen kynää kätehen, mutta on sentähän Fiiattihin jokunen kruuvi saatu ruuvattua.
Porttaalikotelot olis seuraava luontaanen jatkumo. Tähän CF mallihin on ympätty kolomesta vaihtoeherosta ne riskeimmät reiret. Onhan se oikia maansiirtokones, eikä mikää oliivilehtojen kiertelyhyn tarkootettu lelu, hehheh. Päälleppäin kattellen vähä ylimitootetutki nuon pienehen pillarihin. Muttamutta, saarahan ne kestävätki osat hajalle ku oikeen yrittää. Molemmat laatikot tietysti aiva palooksi, toinenpuoli onneksi osoottautuu täysin ehejäksi, ei muutaku pesua ja putsausta, mutta toisesta oli väliakselin toinen laakeri antautunu, haulit pemahtanu sisälle ja jäliestäpäätellen hampahienvälihin. Aivavarmahan on senpuolen tela pirättäny ja pitäny vaihtaa suuntaa, jotta hauli on puronnu välistä. No uutta laakeria sisälle ja hiomalla hampahat hyviksi.
Luonnollisesti koppurat stefat piti vaihtaa siten, jotta sisäreiältä parimilliä pienemmät, ja sorvata vetopyörän ja kytkinkehän stefantilat vastaavahan mittahan, niin tuli uurenverooset.
Olipa mahtavaa ujuttaa reisi vaihretlaatikon kymmenen koriatun pinnapultin varahan ja kiristellä mutterit.
Samoon oli suu messingillä kruuvates telarungon kiinnityskorvat paikallensa ja liniata ne kiikun akselilla suorahan.
Ei oo vain saanu oikeen kynää kätehen, mutta on sentähän Fiiattihin jokunen kruuvi saatu ruuvattua.
Porttaalikotelot olis seuraava luontaanen jatkumo. Tähän CF mallihin on ympätty kolomesta vaihtoeherosta ne riskeimmät reiret. Onhan se oikia maansiirtokones, eikä mikää oliivilehtojen kiertelyhyn tarkootettu lelu, hehheh. Päälleppäin kattellen vähä ylimitootetutki nuon pienehen pillarihin. Muttamutta, saarahan ne kestävätki osat hajalle ku oikeen yrittää. Molemmat laatikot tietysti aiva palooksi, toinenpuoli onneksi osoottautuu täysin ehejäksi, ei muutaku pesua ja putsausta, mutta toisesta oli väliakselin toinen laakeri antautunu, haulit pemahtanu sisälle ja jäliestäpäätellen hampahienvälihin. Aivavarmahan on senpuolen tela pirättäny ja pitäny vaihtaa suuntaa, jotta hauli on puronnu välistä. No uutta laakeria sisälle ja hiomalla hampahat hyviksi.
Luonnollisesti koppurat stefat piti vaihtaa siten, jotta sisäreiältä parimilliä pienemmät, ja sorvata vetopyörän ja kytkinkehän stefantilat vastaavahan mittahan, niin tuli uurenverooset.
Olipa mahtavaa ujuttaa reisi vaihretlaatikon kymmenen koriatun pinnapultin varahan ja kiristellä mutterit.
Samoon oli suu messingillä kruuvates telarungon kiinnityskorvat paikallensa ja liniata ne kiikun akselilla suorahan.