O-K-RH
Re: O-K-RH
Useimmiten ne on ne keskimmäiset joka koneessa. Mikä fetissi noihin polkimiin? 
Siitä lähetään mihin etuveto jätetään.
Etuveto? Joku veikkauksen uusi peli vai?
-
lannenmies
- Guru
Miusta tuntuupi jotta miuta kusetettaan!
Alan töitä maan vanhimmalla kalustolla.Vuodesta 1972.
Pitäisköhän kysyjän kysäistä isältään, kun jossain viestissä paljastui isänsä olevan konemiehiä... Pääsisi paljon helepommalla.
Missäs montulla nämä dirtmanin koneet seisoo? Epäälen ettei noita kolmekymppisiä ärhoota monta Suomesta löydy. kuvista näkyy ainakin pari isoa konetta vierekkäin (ehkä kolmekkin). Eihän vaan klopiilla oo joku jäynä mielessä? Älkää poijat vain tehkö mitään sellaasta mitä voitte myöhemmin katua !! 
- Hullu-Jussi
- Guru
Vähän erikoinen konevalikoima minunkin mielestä.
EI TUO EDES OLE MUN KONE OTIN SEN KUVAN NETISTÄ!!!!!
Ei tarvii huutaa, tulee asia selväks vähemmälläkin.
Edit: mm. Mascuksessa tuo samainen kuva. Ja kohtalainen kone olis, 78 t.
Edit: mm. Mascuksessa tuo samainen kuva. Ja kohtalainen kone olis, 78 t.
Viimeksi muokannut yölento, 04 Syys 2011, 11:15. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Siitä lähetään mihin etuveto jätetään.
-
kuokkaeukko
- Aktiivinen käyttäjä
Kaivinkoneissa on niin paljon mielenkiintoisia asioita mistä kysellä, että yletön kiinnostus polkimiin aiheuttaa väistämättä lievää ihmetystä. Onko dirtman23 tekemässä esitelmää kaivinkoneen ajopolkimista vai mistä ihmeestä on kyse? Ethän vaan suunnittele luvatonta kaivinkoneen käyttöönottoa? 
- Hullu-Jussi
- Guru
Dirtman23 kysyi uudelleen tätä samaa asiaa avaamassaan uudessa viestiketjussa. Otin sen kuitenkin pois, koska mielestäni yksi viestiketju yhteen selvään asiaan riittää.
Ja mitä itse alkuperäiseen kysymykseen tulee, ne keskimmäiset polkimet siis ovat ajopolkimet, mutta mitä ne kaksi sivuilla olevaa toimittaa, on vaikea tietää tutkimatta itse konetta. Yleensä oikeanpuoleinen on luiskakauhan kallistus. Vaihtoehtoisesti sillä voidaan ohjata vaikkapa vasarahydrauliikkaa. Ja riippuu juuri siitä, mitä lisävarusteita koneeseen on kulloinkin asennettu. Näissä en tiedä mitään standardia olevan olemassa. Voin olla tässä väärässäkin.
Ja mitä itse alkuperäiseen kysymykseen tulee, ne keskimmäiset polkimet siis ovat ajopolkimet, mutta mitä ne kaksi sivuilla olevaa toimittaa, on vaikea tietää tutkimatta itse konetta. Yleensä oikeanpuoleinen on luiskakauhan kallistus. Vaihtoehtoisesti sillä voidaan ohjata vaikkapa vasarahydrauliikkaa. Ja riippuu juuri siitä, mitä lisävarusteita koneeseen on kulloinkin asennettu. Näissä en tiedä mitään standardia olevan olemassa. Voin olla tässä väärässäkin.