Haku löysi 156 tulosta
- 23 Joulu 2014, 17:42
- Keskustelualue: Yleinen keskustelualue
- Aihe: Hyvää joulua!
- Vastaukset: 5
- Luettu: 5036
Re: Hyvää joulua!
Hyvää joulua foorumilaisille myös täältä Joensuusta!
- 31 Joulu 2013, 21:21
- Keskustelualue: Yleinen keskustelualue
- Aihe: Uusi vuosi 2014
- Vastaukset: 4
- Luettu: 4045
Re: Uusi vuosi 2014
Hyvää uuttavuotta!
Seuraava työpäivä huomenna omaa rakennusprokkista alotellessa
...
Seuraava työpäivä huomenna omaa rakennusprokkista alotellessa
- 24 Joulu 2013, 23:50
- Keskustelualue: Yleinen keskustelualue
- Aihe: JOULU 13
- Vastaukset: 8
- Luettu: 5859
Re: JOULU 13
Hyvää joulua täältäkin kaikille konehenkilöille
!
- 28 Touko 2013, 10:32
- Keskustelualue: Yleinen keskustelualue
- Aihe: Tunnelmallisia tai muuten vaan mukavia kuvia kaivinkoneista
- Vastaukset: 229
- Luettu: 272112
Re: Tunnelmallisia tai muuten vaan mukavia kuvia kaivinkonei
Oltiin reilu viikko sitten suuressa itäisessä naapurissa matkailemassa. Yöpymispaikan lähellä Sortavalan pohjoispuolella on kohtuullisen iso soranottoalue. Aamulla sora-autot alkoivat liikehtimään ja lähdettiin katsomaan mitä montulla oikein tapahtuu. DSC_0260.jpg Tämä kuokka olikin montun ainoa las...
- 19 Tammi 2013, 23:44
- Keskustelualue: Yleinen keskustelualue
- Aihe: Kone- ja maanrakennusslangia?
- Vastaukset: 2
- Luettu: 3419
Re: Kone- ja maanrakennusslangia?
Baarijakkara= pieni pyöreälevyinen tärylätkä
Saikkonen= paineilmalla täytettävä viemäriputken tulppa (barbara)
Porsas= putkilaser
Saikkonen= paineilmalla täytettävä viemäriputken tulppa (barbara)
Porsas= putkilaser
- 21 Joulu 2012, 22:46
- Keskustelualue: Yleinen keskustelualue
- Aihe: Joulu -12
- Vastaukset: 5
- Luettu: 4668
Joulu -12
Taitas olla taas aika toivotella kaikille kaivajille hyvät joulut ja vielä paremmat uudetvuodet! PS. viitaten tuohon alempana olevaan topikkiin: Digitaali näyttää joensuussa -28 ja routaa on täällä kaukana idässä sen verran että pitää kohta näiden oranssinväristen kanssa antaa talvelle luovutusvoitt...
- 28 Heinä 2012, 19:23
- Keskustelualue: Yleinen keskustelualue
- Aihe: mitä mitä!! onko järkee.
- Vastaukset: 6
- Luettu: 5507
Re: mitä mitä!! onko järkee.
Tiukempi sissi... 
- 26 Heinä 2012, 19:51
- Keskustelualue: Yleinen keskustelualue
- Aihe: Kiinalaiset valtaavat markkinoita
- Vastaukset: 8
- Luettu: 21258
Re: Kiinalaiset valtaavat markkinoita
Ehkäpä listaus jossa vertailtaisiin myytyjä koneyksiköitä per valmistaja antaisi paremman kuvan merkkien välisistä voimasuhteista. Epäilemättä Kiinalaiset valtaavat markkinoita maailmalla, tiedä sitten että onko se hyvä vai huono juttu. Pari viikkoa sitten hankin uuden rasvaprässin. Lähdin etsimään ...
- 24 Kesä 2012, 11:24
- Keskustelualue: Kaivukoneet
- Aihe: Kaivinkoneen telojen ohjaimet?
- Vastaukset: 6
- Luettu: 7032
Re: Kaivinkoneen telojen ohjaimet?
Jos ohjureita ei ole, niin eikö tukisuksien yhteyteen periaatteessa voisi rakentaa nämä telojen ohjaimet? Näistä ohjureista taitaa olla niin montaa variaatiota kun on seppiäkin. Jos sinulla on tukisukset, jotka luultavasti kiinni telarunkojen kyljessä, voisi niitä hyväksikäyttäen rakentaa täyspitkä...
- 25 Huhti 2012, 18:47
- Keskustelualue: Yleinen keskustelualue
- Aihe: Foorumille logo
- Vastaukset: 19
- Luettu: 12138
Re: Foorumille logo
Hienoa!
Chilin ehdotus on hieno ja sympaattinen, ääni meni kuitenkin Hammartin kuvalle. Siitä tulee mieleen tekemisen meininki ja se on muutenkin kaikin puolin rock
.
Chilin ehdotus on hieno ja sympaattinen, ääni meni kuitenkin Hammartin kuvalle. Siitä tulee mieleen tekemisen meininki ja se on muutenkin kaikin puolin rock