Öljyä on tarpeeksi. Siinä on tietääkseni sae 30w öljyt. Epäilen että liian jäykät.
Tuttu Volvo pyöräkuormaaja mies kertoi että hän on käyttänyt normaalia 10w öljyjä vaikka suositus on joku 10w tai 30w vaihteisto öljy.
Haku löysi 2 tulosta
- 27 Heinä 2009, 20:31
- Keskustelualue: Pyöräkuormaajat
- Aihe: Cat 910
- Vastaukset: 5
- Luettu: 6845
- 04 Touko 2009, 20:48
- Keskustelualue: Pyöräkuormaajat
- Aihe: Cat 910
- Vastaukset: 5
- Luettu: 6845
Cat 910
Meillä on tuollainen Catikka, muuten hyvä mutta vähänkin nollan alapuolelta liikkelle lähtiessä vaatii ainakin 10 min tyhjä käynnin muuten ei meinaa lähteä liikkeelle. Aivan kuin vaihteistossa ei olisi vielä öljyt liikenteessä. Lämmityskäytön jälkeen toimii normaalisti. Hankala trukki käytössä, kun ...