Haku löysi 21 tulosta

Kirjoittaja 309Ci
21 Kesä 2013, 13:22
Keskustelualue: Yleinen keskustelualue
Aihe: Offtopic
Vastaukset: 301
Luettu: 266959

Re: Offtopic

Tattista. Kuten myös. Ps. olkoon loppuvuosi sateeton..
Kirjoittaja 309Ci
27 Joulu 2012, 23:25
Keskustelualue: Kaivukoneet
Aihe: Volvo EC 15 röpöttää.
Vastaukset: 39
Luettu: 30859

Re: Volvo EC 15 röpöttää.

Aloitin vaan pahimmasta päästä, aattelin että männänrenkaat piettyneet ja jumiutuneet. Ja seurauksena vielä, että yhdestä pytystä renkaat katki-poikki. Moottori kuitenkin edelleen sammuilee entistä herkemmin ?
Kirjoittaja 309Ci
25 Joulu 2012, 14:03
Keskustelualue: Kaivukoneet
Aihe: Volvo EC 15 röpöttää.
Vastaukset: 39
Luettu: 30859

Re: Volvo EC 15 röpöttää.

Paljonko puhaltelee ohi ? Öljytikku pois ja kone käymään. Tuleeko jakaus tukkaan ?
Kirjoittaja 309Ci
19 Syys 2011, 19:33
Keskustelualue: Kaivurikuormaajat
Aihe: James 52D 4wd etuakselin ulompi ristikko
Vastaukset: 3
Luettu: 5120

Re: James 52D 4wd etuakselin ulompi ristikko

Itsellä muutama vuosi uudempi kone ja siinä on nipat. Mutta niiden löytäminen on ihan yhtä vaikeaa kuin rasvaaminenkin... Ellei sormikopelolla niitä löydy, oiskohan ne irronneet tai katkenneet ?
Kirjoittaja 309Ci
02 Helmi 2011, 19:01
Keskustelualue: Kaivurikuormaajat
Aihe: Takakaasun vaijeri poikki tahi jumis..
Vastaukset: 6
Luettu: 6729

Re: Takakaasun vaijeri poikki tahi jumis..

Oikean takapyörän usein irroitin, niin sokeat silmäni näkivät ja ropelo-kätöseni mahtuivat paljon paremmin hytin alle. Niin monta vuotta on siitä aikaa, etten sitä kaasuvaijeria enää jaksaa muistaa. Ettei vaan ne vaijerit yhdistyneet etu-pedaalin lähistöllä ?? Taisipa jonkun suojapellinkin saada muk...
Kirjoittaja 309Ci
15 Marras 2010, 09:33
Keskustelualue: Kaivurikuormaajat
Aihe: Kauhojen pikakiinnikkeet
Vastaukset: 14
Luettu: 25409

Re: Kauhojen pikakiinnikkeet

http://www.engcon.se/products/quickhitc ... &langID=fi
Tuolta kun naputtelet,löytynee yleisimmät mitat.
Kirjoittaja 309Ci
23 Touko 2010, 18:57
Keskustelualue: Kaivukoneet
Aihe: Onko linkityksen mestareita??
Vastaukset: 2
Luettu: 2958

Re: Onko linkityksen mestareita??

Kiitoksia vaivannäöstä. Todennäköisesti kun katson vielä kansakoulu-todistuksen keskiarvoa, saan momentinkin sieltä (10) :lol: . Sittenhän mulla oiskin tarvittavat tiedot. Saatan kuitenkin pitää vapaa-illan tänään ja varmistaa tiedot huomenna pääkallo-paikalta. (varsinkin sen momentin...) KIITOS vie...
Kirjoittaja 309Ci
23 Touko 2010, 12:21
Keskustelualue: Kaivukoneet
Aihe: Onko linkityksen mestareita??
Vastaukset: 2
Luettu: 2958

Onko linkityksen mestareita??

Huomenta

Kun en itse osaa compiutteria käyttää, osaako täällä joku neuvoa osoitetta,mistä saisin selville kannen kiristysmomentin ja venttiilivälykset? Kone on pillari 305. Ja moottori on 4-cyl mitsu K4N . Olen kyllä varautunut,et jää tämän illan harrastukset väliin...
Kirjoittaja 309Ci
06 Touko 2010, 20:32
Keskustelualue: Kaivurikuormaajat
Aihe: öljynvaihto
Vastaukset: 11
Luettu: 13138

Re: öljynvaihto

''Rysäytä'' vaan kone ojan päälle ja kaiva näin aluksi kymmenkunta ojaa ja sit vast ala raapimaan ojia sivulta. Jos saat koneesi hydrauliikan pelaamaan kunnolla,kerrotko mitä teit sillä?? Täällä ihan samoja ongelmia. Vikapaikkoja vissiin löytyypi enemmän ku lääkäri määrää? Pumpun tuotto heikko,ventt...
Kirjoittaja 309Ci
28 Maalis 2010, 13:20
Keskustelualue: Kaivurikuormaajat
Aihe: James 52D -89 tasausoyörästönlukko jäi kiinni
Vastaukset: 2
Luettu: 4134

Re: James 52D -89 tasausoyörästönlukko jäi kiinni

Missä vaiheessa Jamesi on tällä hetkellä? Joko rattaat ja akselit pyörivät.. Tulevaisuutta silmällä pitäen, ilmeisesti kannattaa unohtaa koko lukon käyttö. Rasittaa tarpeettomasti 'vanhojen partojen' mukaan konetta.