Haku löysi 1 tuloksen
- 27 Loka 2011, 12:40
- Keskustelualue: Yleinen keskustelualue
- Aihe: Vanhoja työmaakuvia
- Vastaukset: 492
- Luettu: 445729
Re: Vanhoja työmaakuvia
Hienoja Marion kuvia ja muitakin.Onko kenelläkään tietoa pohjoisen työmaalla olleesta kävelevästä BUCYRUS-ERIE W 200 laaha koneesta se on kuvassa mm.monttuauki kirjassa missä sanotaan että se on marioni,mutta se on todellisuudessa B-E W200 200 Tonninen.myöhemmin saimaan kanavalla 60 luvun lopulla o...