Haku löysi 1 tuloksen

Kirjoittaja Valmet 20
27 Loka 2011, 12:40
Keskustelualue: Yleinen keskustelualue
Aihe: Vanhoja työmaakuvia
Vastaukset: 492
Luettu: 445729

Re: Vanhoja työmaakuvia

Hienoja Marion kuvia ja muitakin.Onko kenelläkään tietoa pohjoisen työmaalla olleesta kävelevästä BUCYRUS-ERIE W 200 laaha koneesta se on kuvassa mm.monttuauki kirjassa missä sanotaan että se on marioni,mutta se on todellisuudessa B-E W200 200 Tonninen.myöhemmin saimaan kanavalla 60 luvun lopulla o...