Haku löysi 59 tulosta

Kirjoittaja komatzu
31 Maalis 2015, 05:53
Keskustelualue: Kaivukoneet
Aihe: volvo ew 160 B
Vastaukset: 3
Luettu: 4560

Re: volvo ew 160 B

jos tietääkin nii ylläpito poistaa. tänne saa mitää kirjottaa Ylläpito poistaa vain ja ainoastaan asiattomat höpötykset kuten "rammeri laulaa" ym tasoiset jutut. Asiallinen keskustelu neuvot ja niksit eivät ole poistojen kohteena. Luulisi tämänkin nyt viimeistään myös komatzulle olevan sel...
Kirjoittaja komatzu
08 Huhti 2014, 19:13
Keskustelualue: Yleinen keskustelualue
Aihe: konkurssi uhkaa!
Vastaukset: 9
Luettu: 8023

Re: konkurssi uhkaa munista tulee tuhkaa!

sain mainoksen rotestilistale eikä maksakkaa mitää. kaikki otetaan mitä saahaa :lol:
Kirjoittaja komatzu
30 Maalis 2014, 11:07
Keskustelualue: Kaivukoneet
Aihe: hitachii
Vastaukset: 4
Luettu: 3777

Re: hitachii

komatsulla ne työt tehdää hyvin ja halavalla!
Kirjoittaja komatzu
29 Maalis 2014, 00:36
Keskustelualue: Yleinen keskustelualue
Aihe: konkurssi uhkaa!
Vastaukset: 9
Luettu: 8023

Re: konkurssi uhkaa munista tulee tuhkaa!

45 eeroo tunti ja rammerista oon ottanu 7 ekee tunti lissä alvi nolla eli 52 eukkoo tuni
Kirjoittaja komatzu
09 Maalis 2014, 13:15
Keskustelualue: Yleinen keskustelualue
Aihe: konkurssi uhkaa!
Vastaukset: 9
Luettu: 8023

Re: konkurssi uhkaa munista tulee tuhkaa!

kerroppa mitä muuta mie sillä rammerilla hakkaan ku routaa?
Kirjoittaja komatzu
08 Maalis 2014, 23:08
Keskustelualue: Yleinen keskustelualue
Aihe: konkurssi uhkaa!
Vastaukset: 9
Luettu: 8023

konkurssi uhkaa!

nýt on rammeri ollu hallin nurkalla parkissa ku routaa ei oo? mistä saan voita leivän päälle. oisko ny hyvä aika hakata mettää? mitä te teette ku ei vo rammeroira? :mrgreen:
Kirjoittaja komatzu
02 Helmi 2014, 11:23
Keskustelualue: Yleinen keskustelualue
Aihe: Komazu
Vastaukset: 9
Luettu: 6976

Re: Komazu

huomenna meen rammeroimaan kuution kiven. saas nähä miten ookkeri pystyy ku kommatsu on huollossa nii täätyy ookkerrii tyytyy
Kirjoittaja komatzu
19 Tammi 2014, 23:35
Keskustelualue: Yleinen keskustelualue
Aihe: Komazu
Vastaukset: 9
Luettu: 6976

Re: Komazu

ja se on sitä paitti komatzu!!!
Kirjoittaja komatzu
19 Tammi 2014, 23:23
Keskustelualue: Yleinen keskustelualue
Aihe: Komazu
Vastaukset: 9
Luettu: 6976

Re: Komazu

otetaanko kisa. mä mun seiska ookkerilla vai sä sun isommalla koneella!
Kirjoittaja komatzu
19 Tammi 2014, 13:11
Keskustelualue: Yleinen keskustelualue
Aihe: Komazu
Vastaukset: 9
Luettu: 6976

Re: Komazu

luuletteko olevanne muita paremipia? katotaan kuka kaivaa syvimmän montun!