Haku löysi 59 tulosta
- 31 Maalis 2015, 05:53
- Keskustelualue: Kaivukoneet
- Aihe: volvo ew 160 B
- Vastaukset: 3
- Luettu: 4560
Re: volvo ew 160 B
jos tietääkin nii ylläpito poistaa. tänne saa mitää kirjottaa Ylläpito poistaa vain ja ainoastaan asiattomat höpötykset kuten "rammeri laulaa" ym tasoiset jutut. Asiallinen keskustelu neuvot ja niksit eivät ole poistojen kohteena. Luulisi tämänkin nyt viimeistään myös komatzulle olevan sel...
- 08 Huhti 2014, 19:13
- Keskustelualue: Yleinen keskustelualue
- Aihe: konkurssi uhkaa!
- Vastaukset: 9
- Luettu: 8023
Re: konkurssi uhkaa munista tulee tuhkaa!
sain mainoksen rotestilistale eikä maksakkaa mitää. kaikki otetaan mitä saahaa 
- 30 Maalis 2014, 11:07
- Keskustelualue: Kaivukoneet
- Aihe: hitachii
- Vastaukset: 4
- Luettu: 3777
Re: hitachii
komatsulla ne työt tehdää hyvin ja halavalla!
- 29 Maalis 2014, 00:36
- Keskustelualue: Yleinen keskustelualue
- Aihe: konkurssi uhkaa!
- Vastaukset: 9
- Luettu: 8023
Re: konkurssi uhkaa munista tulee tuhkaa!
45 eeroo tunti ja rammerista oon ottanu 7 ekee tunti lissä alvi nolla eli 52 eukkoo tuni
- 09 Maalis 2014, 13:15
- Keskustelualue: Yleinen keskustelualue
- Aihe: konkurssi uhkaa!
- Vastaukset: 9
- Luettu: 8023
Re: konkurssi uhkaa munista tulee tuhkaa!
kerroppa mitä muuta mie sillä rammerilla hakkaan ku routaa?
- 08 Maalis 2014, 23:08
- Keskustelualue: Yleinen keskustelualue
- Aihe: konkurssi uhkaa!
- Vastaukset: 9
- Luettu: 8023
konkurssi uhkaa!
nýt on rammeri ollu hallin nurkalla parkissa ku routaa ei oo? mistä saan voita leivän päälle. oisko ny hyvä aika hakata mettää? mitä te teette ku ei vo rammeroira? 
- 02 Helmi 2014, 11:23
- Keskustelualue: Yleinen keskustelualue
- Aihe: Komazu
- Vastaukset: 9
- Luettu: 6976
Re: Komazu
huomenna meen rammeroimaan kuution kiven. saas nähä miten ookkeri pystyy ku kommatsu on huollossa nii täätyy ookkerrii tyytyy
- 19 Tammi 2014, 23:35
- Keskustelualue: Yleinen keskustelualue
- Aihe: Komazu
- Vastaukset: 9
- Luettu: 6976
Re: Komazu
ja se on sitä paitti komatzu!!!
- 19 Tammi 2014, 23:23
- Keskustelualue: Yleinen keskustelualue
- Aihe: Komazu
- Vastaukset: 9
- Luettu: 6976
Re: Komazu
otetaanko kisa. mä mun seiska ookkerilla vai sä sun isommalla koneella!
- 19 Tammi 2014, 13:11
- Keskustelualue: Yleinen keskustelualue
- Aihe: Komazu
- Vastaukset: 9
- Luettu: 6976
Re: Komazu
luuletteko olevanne muita paremipia? katotaan kuka kaivaa syvimmän montun!