Haku löysi 1 tuloksen

Kirjoittaja J-A
28 Helmi 2013, 23:01
Keskustelualue: Kaivukoneet
Aihe: Uudemmat Åkermannit
Vastaukset: 8
Luettu: 7204

Re: Uudemmat Åkermannit

Oliskohan kellään tietoa saako ew 200sen liikkeitä herkistettyä mitenkään lähinnä puominlasku ja kääntö vaatisi säätöä tuntuu että venttiili antaa täydet virtaukset ku vähän liikuttaa vipua. pystyy kyllä töihin mutta saa kyllä keskittyä tarkemmassa hommassa.