Haku löysi 1 tuloksen
- 28 Helmi 2013, 23:01
- Keskustelualue: Kaivukoneet
- Aihe: Uudemmat Åkermannit
- Vastaukset: 8
- Luettu: 7204
Re: Uudemmat Åkermannit
Oliskohan kellään tietoa saako ew 200sen liikkeitä herkistettyä mitenkään lähinnä puominlasku ja kääntö vaatisi säätöä tuntuu että venttiili antaa täydet virtaukset ku vähän liikuttaa vipua. pystyy kyllä töihin mutta saa kyllä keskittyä tarkemmassa hommassa.