Haku löysi 2 tulosta
- 11 Touko 2016, 21:55
- Keskustelualue: Kaivukoneet
- Aihe: case 130 ei lähde kylmänä käyntiin
- Vastaukset: 6
- Luettu: 8153
case 130 ei lähde kylmänä käyntiin
Vuosimallin 2000 case 130 ei käynnisty kylmänä. lämpimänä käynnistyy kyllä ja toimii mutta välillä savuttaa. Onko kellään ollut tällästa vikaa.
- 01 Loka 2012, 21:30
- Keskustelualue: Kaivukoneet
- Aihe: HUNDAI ROBEX 130 suhisee
- Vastaukset: 0
- Luettu: 2458
HUNDAI ROBEX 130 suhisee
Tuli hommatua vuoden 2000 Hundai Robex 130 LC3.
Kone toimii kyllä mutta ihmetyttää jos käy vaikka tyhjäkäyntiä niin kuuluu suhinaa venttiilipöydästä. Suhina loppuu heti kun tekee jotain liikettä.
Onko tämä ominaisuus vai mikä?
Kone toimii kyllä mutta ihmetyttää jos käy vaikka tyhjäkäyntiä niin kuuluu suhinaa venttiilipöydästä. Suhina loppuu heti kun tekee jotain liikettä.
Onko tämä ominaisuus vai mikä?