Haku löysi 1 tuloksen

Kirjoittaja Petteri
21 Maalis 2013, 20:47
Keskustelualue: Kaivurikuormaajat
Aihe: 8600 länkkäri
Vastaukset: 3
Luettu: 9693

8600 länkkäri

Persveivaria ajanu oikeestaan aina, enemmän ja vähemmän mutta se on sopinu minulle! Viimoset 3 konetta on ollu pikkupyöränen new holland 2001 mallinen, terexin vastaava -04 ja sit tuollanen jcb 4x -10, eka isopyöränen. Nyt on sit vaihettu käytettyyn e8600 länkkäriin, sai hyvän tarjouksen ja heikolla...