Haku löysi 3 tulosta
- 08 Tammi 2013, 20:56
- Keskustelualue: Kaivurikuormaajat
- Aihe: sähköt
- Vastaukset: 7
- Luettu: 8552
Re: sähköt
Länkkärissä on ne lankarullat. Sitten on mukana laatikko johon tulee ainakin 8 piuhaa vasemmalle puolen ja virta,toisellepuolen ainakin työkalun irroitus ja summeri,on siinä mukana joku näyttötaulu kai eritoiminnoista. Ne puolet on muuten päinvastoin mitä aimmin kirjoitin.Hienolaitos kun sen joskus ...
- 07 Tammi 2013, 20:51
- Keskustelualue: Kaivurikuormaajat
- Aihe: sähköt
- Vastaukset: 7
- Luettu: 8552
Re: sähköt
Tiltissä 3 kolme kelaa,elikä on. Hydraulinen pikakiinnitys,pyöritys,kallistus ja läpivienti.
Sähkö51.
Sähkö51.
- 06 Tammi 2013, 20:02
- Keskustelualue: Kaivurikuormaajat
- Aihe: sähköt
- Vastaukset: 7
- Luettu: 8552
sähköt
Kuinka kytketään Lännen860c jaEngcon 10 ss10,koneessa on propo.
Mistä otan virran ,pyöritykselle ,kallistukselle ja läpiviennille. Kolme pikkujuttua mutta hemmetin tärkeet.
Mistä otan virran ,pyöritykselle ,kallistukselle ja läpiviennille. Kolme pikkujuttua mutta hemmetin tärkeet.