Haku löysi 5 tulosta

Kirjoittaja erlekka
21 Loka 2013, 17:38
Keskustelualue: Kaivurikuormaajat
Aihe: James 52D-4 varoitusmerkkivalo
Vastaukset: 8
Luettu: 11108

Re: James 52D-4 varoitusmerkkivalo

Sinulla parempi Jameksen ohjekirja, ei minun ohjekirjassa ole tuota yleismittarikuvaa, olisko sinulla laittaa loppujenkin mittarin merkkivalojen tarkoitukset numero kahdeksasta eteen päin?? Kyllä se taitaa olla anturi vika polttoaine tankissa, kun nykäisee johdon irti tankin päältä, niin valo sammuu.
Kirjoittaja erlekka
15 Loka 2013, 17:51
Keskustelualue: Kaivurikuormaajat
Aihe: James 52D-4 varoitusmerkkivalo
Vastaukset: 8
Luettu: 11108

Re: James 52D-4 varoitusmerkkivalo

Valo syttyy hetin kun laittaa koneen käyntiin, oli moottori kylmä tai lämmin. Voisko olla öljynpaineista kysymys? Vaikka öljynpaineanturi viallinen? Millaiset öljynpaineet pitäisi olla Jameksessa? Jos niitä mittauttais.
Kirjoittaja erlekka
15 Loka 2013, 09:52
Keskustelualue: Kaivurikuormaajat
Aihe: James 52D-4 varoitusmerkkivalo
Vastaukset: 8
Luettu: 11108

Re: James 52D-4 varoitusmerkkivalo

Polttoainetta tankki täynä ja merkkivalo jatkaa palamistaan, muita ehdotuksia merkkivalolle???
Kirjoittaja erlekka
13 Loka 2013, 21:17
Keskustelualue: Kaivurikuormaajat
Aihe: James 52D-4 varoitusmerkkivalo
Vastaukset: 8
Luettu: 11108

Re: James 52D-4 varoitusmerkkivalo

Olisko niin yksinkertainen "vika" :oops: Opettelua kun uusi kone, pitääpä tankata ja katsoa sammuisko valo :roll:
Kirjoittaja erlekka
13 Loka 2013, 14:10
Keskustelualue: Kaivurikuormaajat
Aihe: James 52D-4 varoitusmerkkivalo
Vastaukset: 8
Luettu: 11108

James 52D-4 varoitusmerkkivalo

Minulla alkoi palamaan jokin varoitusmerkkivalo Jameksessa, mutta mittaristoon on päässyt kosteutta ja se on huurussa, valo palaa Ison kierroslukumittarin yläreunassa polttoaine mittarin vieressä oikealla ja takana takalasin pyyhkimen kytkimen vieressä. Mitäs tämä valo merkitsee ja mihin toimenpitei...