Haku löysi 5 tulosta
- 21 Loka 2013, 17:38
- Keskustelualue: Kaivurikuormaajat
- Aihe: James 52D-4 varoitusmerkkivalo
- Vastaukset: 8
- Luettu: 11108
Re: James 52D-4 varoitusmerkkivalo
Sinulla parempi Jameksen ohjekirja, ei minun ohjekirjassa ole tuota yleismittarikuvaa, olisko sinulla laittaa loppujenkin mittarin merkkivalojen tarkoitukset numero kahdeksasta eteen päin?? Kyllä se taitaa olla anturi vika polttoaine tankissa, kun nykäisee johdon irti tankin päältä, niin valo sammuu.
- 15 Loka 2013, 17:51
- Keskustelualue: Kaivurikuormaajat
- Aihe: James 52D-4 varoitusmerkkivalo
- Vastaukset: 8
- Luettu: 11108
Re: James 52D-4 varoitusmerkkivalo
Valo syttyy hetin kun laittaa koneen käyntiin, oli moottori kylmä tai lämmin. Voisko olla öljynpaineista kysymys? Vaikka öljynpaineanturi viallinen? Millaiset öljynpaineet pitäisi olla Jameksessa? Jos niitä mittauttais.
- 15 Loka 2013, 09:52
- Keskustelualue: Kaivurikuormaajat
- Aihe: James 52D-4 varoitusmerkkivalo
- Vastaukset: 8
- Luettu: 11108
Re: James 52D-4 varoitusmerkkivalo
Polttoainetta tankki täynä ja merkkivalo jatkaa palamistaan, muita ehdotuksia merkkivalolle???
- 13 Loka 2013, 21:17
- Keskustelualue: Kaivurikuormaajat
- Aihe: James 52D-4 varoitusmerkkivalo
- Vastaukset: 8
- Luettu: 11108
Re: James 52D-4 varoitusmerkkivalo
Olisko niin yksinkertainen "vika"
Opettelua kun uusi kone, pitääpä tankata ja katsoa sammuisko valo 
- 13 Loka 2013, 14:10
- Keskustelualue: Kaivurikuormaajat
- Aihe: James 52D-4 varoitusmerkkivalo
- Vastaukset: 8
- Luettu: 11108
James 52D-4 varoitusmerkkivalo
Minulla alkoi palamaan jokin varoitusmerkkivalo Jameksessa, mutta mittaristoon on päässyt kosteutta ja se on huurussa, valo palaa Ison kierroslukumittarin yläreunassa polttoaine mittarin vieressä oikealla ja takana takalasin pyyhkimen kytkimen vieressä. Mitäs tämä valo merkitsee ja mihin toimenpitei...