Haku löysi 3 tulosta
- 12 Helmi 2010, 16:59
- Keskustelualue: Muut koneet
- Aihe: Caterpillar D7E
- Vastaukset: 8
- Luettu: 9223
Re: Caterpillar D7E
Talvivaaraan tullu d11 pillari...
- 12 Helmi 2010, 16:48
- Keskustelualue: Kaivukoneet
- Aihe: Punainen glygoli
- Vastaukset: 12
- Luettu: 9313
Re: Punainen glygoli
taitaa olla punaisella nesteellä pidempi vaihtoväli. täytyy kattoa maanantaina. sekoittaa ei saa missään nimessä muun värisiin.
- 12 Helmi 2010, 16:43
- Keskustelualue: Kaivukoneet
- Aihe: Joku ostanut ison koneen
- Vastaukset: 11
- Luettu: 10072
Re: Joku ostanut ison koneen
no se komatsun kone paukahti jo aikaa sitten kesti sen 8 tuntia ja on cumminsin 60litrainen. parasta kuitenkin on et niissä hitachin 3600ex koneissa on sama moottori ja siitä uudemmasta pamahti moottori ennen joulua(kesti 50h). eli se on sitä cummins laatua 