Vanhaan koneeseen harva raaskii investoida keskusvoiteluun vaikka mieli tekisi. Edullinen ja elämää helpottava ratkaisu on silloin voidella hankalimmat kohteet nippakeskityksen avulla. Aiheesta täällä:
http://www.keskusvoitelu.fi/keskitys.html
J Mersalo
Haku löysi 3 tulosta
- 15 Heinä 2010, 12:07
- Keskustelualue: Kaivukoneet
- Aihe: Nippakeskitys
- Vastaukset: 0
- Luettu: 2094
- 06 Huhti 2010, 16:02
- Keskustelualue: Yleinen keskustelualue
- Aihe: Progressiivinen rasvavoitelu
- Vastaukset: 2
- Luettu: 2735
Re: Progressiivinen rasvavoitelu
Progressiivisessa voitelussa paine nousee päälinjassa tyypillisesti n. 200 bar luokkaan kun järjestelmä on tyypillinen ja toimii normaalisti, eli pääjakajalla sekä n* alajakajilla tehty systeemi. Tämä johtuu kaksitasoisen järjestelmän painehäviöistä. Periaatteessa, jos voiteluaineena käytettäisiin ö...
- 06 Huhti 2010, 08:18
- Keskustelualue: Yleinen keskustelualue
- Aihe: Progressiivinen rasvavoitelu
- Vastaukset: 2
- Luettu: 2735
Progressiivinen rasvavoitelu
Progressiivinen keskusvoitelujärjestelmä mahdollistaa jäykän rasvan käytön työkoneen voitelussa. Insalko Oy:n maahantuoman BekaMax progressiiviset jakajat ovat aina modulaarisia, jolloin rasva voidaan jakaa voitelukohdeiden kesken _täysin_ilman_kompromisseja_! Miksi liikarasvata yhtäkään kohdetta va...