Haku löysi 2 tulosta
- 05 Tammi 2011, 22:59
- Keskustelualue: Kaivukoneet
- Aihe: Lima 2400 Porissa
- Vastaukset: 39
- Luettu: 41323
Re: Lima 2400 Porissa
Kiitos kuvista ja lehtileikkeistä. Niinkuin aiemmin kirjoitin olin näkevinäni Liman Lapaluodossa noin kuukausi sitten. Liekkö sama kone. Kemissä näin yhden Liman muistaakseni vuonna 2004, ettei vaan ollut Terramaren kone sekin. Ainakin silloin Terramare ruoppasi Ajoksen satamassa. Pitää koettaa ens...
- 03 Touko 2010, 07:39
- Keskustelualue: Kaivukoneet
- Aihe: Komatsu seilasi Suomeen
- Vastaukset: 12
- Luettu: 10217
Re: Komatsu seilasi Suomeen
Talvivaaraan näky tulleen tämä komatsu. Tuossa viikko tai pari takaperin pisti silmään kaivosvarikolla kun kaivuupuomia olivat asentamassa