Haku löysi 2 tulosta

Kirjoittaja Lampijussi
05 Tammi 2011, 22:59
Keskustelualue: Kaivukoneet
Aihe: Lima 2400 Porissa
Vastaukset: 39
Luettu: 41323

Re: Lima 2400 Porissa

Kiitos kuvista ja lehtileikkeistä. Niinkuin aiemmin kirjoitin olin näkevinäni Liman Lapaluodossa noin kuukausi sitten. Liekkö sama kone. Kemissä näin yhden Liman muistaakseni vuonna 2004, ettei vaan ollut Terramaren kone sekin. Ainakin silloin Terramare ruoppasi Ajoksen satamassa. Pitää koettaa ens...
Kirjoittaja Lampijussi
03 Touko 2010, 07:39
Keskustelualue: Kaivukoneet
Aihe: Komatsu seilasi Suomeen
Vastaukset: 12
Luettu: 10217

Re: Komatsu seilasi Suomeen

Talvivaaraan näky tulleen tämä komatsu. Tuossa viikko tai pari takaperin pisti silmään kaivosvarikolla kun kaivuupuomia olivat asentamassa