Haku löysi 41 tulosta
- 17 Touko 2016, 22:22
- Keskustelualue: Yleinen keskustelualue
- Aihe: 1/10 Jussi 475
- Vastaukset: 6
- Luettu: 9852
Re: 1/10 Jussi 475
Tässä uusia kuvia:
- 29 Huhti 2016, 00:50
- Keskustelualue: Yleinen keskustelualue
- Aihe: 1/10 Jussi 475
- Vastaukset: 6
- Luettu: 9852
Re: 1/10 Jussi 475
Helou, pientä päivitystä tähänkin projektiin pitkästäaikaa ja lupailtua videota kehiin. Eli Jussia on viimeistelty tässä kevään mittaan melko paljon, sen verran, että kehtasi viedä kapineen näytille ModelExpoon parisen viikkoa sitten. Pientä probleemaa ja remonttia ja hienosäätöä tuli joka päivä, mu...
- 22 Heinä 2015, 12:36
- Keskustelualue: Yleinen keskustelualue
- Aihe: 1/10 Jussi 475
- Vastaukset: 6
- Luettu: 9852
Re: 1/10 Jussi 475
Pientä päivitystä projektiin: Kuokkapuomi saatu hitsailtua ja maalia suihkittu pintaan myös. Hytin katto saa odottaa, että saan sähkölaitteet ja johdot yms viimeisteltyä. Kuvissa myös "väliaikainen" ohjaussysteemi 6 napaisilla kytkimillä toteutettuna. :D Jonkinlaista videota tulossa myöhem...
- 06 Kesä 2015, 15:34
- Keskustelualue: Yleinen keskustelualue
- Aihe: Maskinexpo 2015 vanhoja koneita
- Vastaukset: 3
- Luettu: 4018
Re: Maskinexpo 2015 vanhoja koneita
Komeaa kalustoa! Hienoa, että Ruotsin rustonikin säilynyt näihin päiviin asti noinkin hyvänä.
- 06 Kesä 2015, 14:21
- Keskustelualue: Yleinen keskustelualue
- Aihe: 1/10 Jussi 475
- Vastaukset: 6
- Luettu: 9852
Re: 1/10 Jussi 475
Tuo vastapainopuntti on muuten alumiinista valettu. Styrofoamista veistelin ensin muotin, jonka painoin hiekkaan. Sitten vaan masuunipönttö pöhisemaan ja alumiinia valamaan. Helppoa ja saa juuri sellaisen kappaleen, kun haluaa. 
- 06 Kesä 2015, 14:15
- Keskustelualue: Yleinen keskustelualue
- Aihe: 1/10 Jussi 475
- Vastaukset: 6
- Luettu: 9852
1/10 Jussi 475
Heippa! Allekirjoittaneella kun ei ole rahan/ajan/tilan puolesta(tekosyitä) mahdollista ainakaan vielä puuhastella koneiden parissa oikeassa koossa, niin vähän pienempään pitää tyytyä. :D Eli usean vuoden mielessä lähes pakkomielteisesti muhinut idea jonkinlaisesta metallisesta rc- vaijerikoneesta j...
- 17 Huhti 2014, 23:08
- Keskustelualue: Kaivukoneet
- Aihe: Pistokauhakoneita
- Vastaukset: 3
- Luettu: 3950
Re: Laahakauhakoneita.
Mielenkiintoinen pistopuomi tuossa marionissa, ei ainakaan väsyneillä silmillä äkkiseltään hahmotu tuon toimintaperiaate 
- 27 Tammi 2014, 23:34
- Keskustelualue: Yleinen keskustelualue
- Aihe: Kuvia maanrakennuskonehistoriallisen seuran arkistosta
- Vastaukset: 160
- Luettu: 158205
Re: Kuvia maanrakennuskonehistoriallisen seuran arkistosta
Hytin muodosta tulee mieleen joku lorainin malli.
- 14 Loka 2012, 13:51
- Keskustelualue: Kaivukoneet
- Aihe: Pikku-Jussi malli Åkerman vm -54 alkuperäiset värit?
- Vastaukset: 12
- Luettu: 10773
Re: Pikku-Jussi malli Åkerman vm -54 alkuperäiset värit?
http://www.vanhatkoneet.fi/391/pikku-jussi
Eiköhän tuossa ole aika tarkalleen oikeat värit. Oranssi saattoi tosin olla lähempänä keltaista.
Eiköhän tuossa ole aika tarkalleen oikeat värit. Oranssi saattoi tosin olla lähempänä keltaista.
- 12 Joulu 2011, 15:38
- Keskustelualue: Yleinen keskustelualue
- Aihe: Vaijerikaivuri ja pyöräkuormaaja yhdistettynä
- Vastaukset: 5
- Luettu: 4578
Vaijerikaivuri ja pyöräkuormaaja yhdistettynä
Joo aikas erikoinen laite tuli tossa videoita katellessa vastaan
en kyllä vastaavaa ole nähny, kohdasta 2.45 eteenpäin http://www.youtube.com/watch?v=PQ0spYcV ... re=related