Haku löysi 31 tulosta

Kirjoittaja Mehtämölli
22 Loka 2011, 23:41
Keskustelualue: Kaivukoneet
Aihe: Suomen suurimmat kaivinkoneet
Vastaukset: 34
Luettu: 48853

Re: Suomen suurimmat kaivinkoneet

Joo.. horst nauttii brattwurstia ja olutta jossain dortmundin lähellä..
Kirjoittaja Mehtämölli
19 Syys 2011, 21:37
Keskustelualue: Muut koneet
Aihe: Arkea nähneet kivipakettiautot
Vastaukset: 4
Luettu: 7379

Re: Arkea nähneet kivipakettiautot

tilanne kuvia
veto poissa
veto poissa
kuvat 140 [800x600].jpg (82.35 KiB) Katsottu 6635 kertaa
tuuppaanko!
tuuppaanko!
kuvat 115 [800x600].jpg (66.34 KiB) Katsottu 6635 kertaa
Kirjoittaja Mehtämölli
19 Syys 2011, 21:30
Keskustelualue: Kaivukoneet
Aihe: Suomen suurimmat kaivinkoneet
Vastaukset: 34
Luettu: 48853

Re: Suomen suurimmat kaivinkoneet

kansan pyynnöstä muutama kuva jonka kiireen keskellä on kerennyt ottaa..
Kirjoittaja Mehtämölli
30 Huhti 2011, 23:58
Keskustelualue: Pyöräkuormaajat
Aihe: International Hough 400.
Vastaukset: 12
Luettu: 13303

Re: International Hough 400.

Caterpillarin kanssa voi käyttää samaa sanontaa kuin jeepin "THERE IS ONLY ONE"
Kirjoittaja Mehtämölli
19 Maalis 2011, 22:25
Keskustelualue: Kaivukoneet
Aihe: Suomen suurimmat kaivinkoneet
Vastaukset: 34
Luettu: 48853

Re: Suomen suurimmat kaivinkoneet

Joo E.H:lle R H Kai se Caterpillar veti herneen nenään kun Bucyrus osti Terexin.. (ilmeisesti olivat Terex O&K kuokista itsekin kiinnostuneet, ja Terex O&K kuokissa oli valinnaisena pillarin kone) heti sen jälkeen ilmottivat, että alkavat itse tekemään suuria hydraulisia kaivukoneita. Mutta ...
Kirjoittaja Mehtämölli
21 Helmi 2011, 08:28
Keskustelualue: Kaivukoneet
Aihe: Suomen suurimmat kaivinkoneet
Vastaukset: 34
Luettu: 48853

Re: Suomen suurimmat kaivinkoneet

Hartikaiselle on tulossa syksyllä 300 tonnin kuokka. RH-170E
Kirjoittaja Mehtämölli
16 Tammi 2011, 23:35
Keskustelualue: Muut koneet
Aihe: Caterpillar R1700G
Vastaukset: 5
Luettu: 6481

Re: Caterpillar R1700G

pari madallettua mitkä näin oli 966:sia mutta samallalailla se katto 980:stäkin lähtee.muutamaan tunnelissa työskentelevään 980:piin on laittaneet kaukoohjauksen.
Kirjoittaja Mehtämölli
16 Tammi 2011, 23:29
Keskustelualue: Pyöräkuormaajat
Aihe: Hanasaaren voimalan Caterpillar 992C
Vastaukset: 5
Luettu: 8080

Re: Hanasaaren voimalan Caterpillar 992C

Kyllä ne omia on.. tais olla talvivaarassa muutamia tumppereita ja jyrä, mitkä oli leasing vehkeitä. mut kyllä muissa kampeissa on omistajana ollu E.H
Kirjoittaja Mehtämölli
15 Tammi 2011, 12:17
Keskustelualue: Pyöräkuormaajat
Aihe: Hanasaaren voimalan Caterpillar 992C
Vastaukset: 5
Luettu: 8080

Re: Hanasaaren voimalan Caterpillar 992C

E.H:lla on siilissä yksi tuommonen 992C ja 992G ens syksynä pitäs tulla 993K.
Kirjoittaja Mehtämölli
15 Tammi 2011, 12:11
Keskustelualue: Muut koneet
Aihe: Caterpillar R1700G
Vastaukset: 5
Luettu: 6481

Re: Caterpillar R1700G

taitaa olla kemissä töissä tämä R1700G ja eiköhän siellä ole toinenkin tällänen.