Haku löysi 31 tulosta
- 22 Loka 2011, 23:41
- Keskustelualue: Kaivukoneet
- Aihe: Suomen suurimmat kaivinkoneet
- Vastaukset: 34
- Luettu: 48853
Re: Suomen suurimmat kaivinkoneet
Joo.. horst nauttii brattwurstia ja olutta jossain dortmundin lähellä..
- 19 Syys 2011, 21:37
- Keskustelualue: Muut koneet
- Aihe: Arkea nähneet kivipakettiautot
- Vastaukset: 4
- Luettu: 7379
Re: Arkea nähneet kivipakettiautot
tilanne kuvia
- 19 Syys 2011, 21:30
- Keskustelualue: Kaivukoneet
- Aihe: Suomen suurimmat kaivinkoneet
- Vastaukset: 34
- Luettu: 48853
Re: Suomen suurimmat kaivinkoneet
kansan pyynnöstä muutama kuva jonka kiireen keskellä on kerennyt ottaa..
- 30 Huhti 2011, 23:58
- Keskustelualue: Pyöräkuormaajat
- Aihe: International Hough 400.
- Vastaukset: 12
- Luettu: 13303
Re: International Hough 400.
Caterpillarin kanssa voi käyttää samaa sanontaa kuin jeepin "THERE IS ONLY ONE"
- 19 Maalis 2011, 22:25
- Keskustelualue: Kaivukoneet
- Aihe: Suomen suurimmat kaivinkoneet
- Vastaukset: 34
- Luettu: 48853
Re: Suomen suurimmat kaivinkoneet
Joo E.H:lle R H Kai se Caterpillar veti herneen nenään kun Bucyrus osti Terexin.. (ilmeisesti olivat Terex O&K kuokista itsekin kiinnostuneet, ja Terex O&K kuokissa oli valinnaisena pillarin kone) heti sen jälkeen ilmottivat, että alkavat itse tekemään suuria hydraulisia kaivukoneita. Mutta ...
- 21 Helmi 2011, 08:28
- Keskustelualue: Kaivukoneet
- Aihe: Suomen suurimmat kaivinkoneet
- Vastaukset: 34
- Luettu: 48853
Re: Suomen suurimmat kaivinkoneet
Hartikaiselle on tulossa syksyllä 300 tonnin kuokka. RH-170E
- 16 Tammi 2011, 23:35
- Keskustelualue: Muut koneet
- Aihe: Caterpillar R1700G
- Vastaukset: 5
- Luettu: 6481
Re: Caterpillar R1700G
pari madallettua mitkä näin oli 966:sia mutta samallalailla se katto 980:stäkin lähtee.muutamaan tunnelissa työskentelevään 980:piin on laittaneet kaukoohjauksen.
- 16 Tammi 2011, 23:29
- Keskustelualue: Pyöräkuormaajat
- Aihe: Hanasaaren voimalan Caterpillar 992C
- Vastaukset: 5
- Luettu: 8080
Re: Hanasaaren voimalan Caterpillar 992C
Kyllä ne omia on.. tais olla talvivaarassa muutamia tumppereita ja jyrä, mitkä oli leasing vehkeitä. mut kyllä muissa kampeissa on omistajana ollu E.H
- 15 Tammi 2011, 12:17
- Keskustelualue: Pyöräkuormaajat
- Aihe: Hanasaaren voimalan Caterpillar 992C
- Vastaukset: 5
- Luettu: 8080
Re: Hanasaaren voimalan Caterpillar 992C
E.H:lla on siilissä yksi tuommonen 992C ja 992G ens syksynä pitäs tulla 993K.
- 15 Tammi 2011, 12:11
- Keskustelualue: Muut koneet
- Aihe: Caterpillar R1700G
- Vastaukset: 5
- Luettu: 6481
Re: Caterpillar R1700G
taitaa olla kemissä töissä tämä R1700G ja eiköhän siellä ole toinenkin tällänen.