Haku löysi 6 tulosta

Kirjoittaja kihveli
05 Maalis 2014, 23:42
Keskustelualue: Kaivukoneet
Aihe: Hymac puutumis ongelma
Vastaukset: 7
Luettu: 4534

Re: Hymac puutumis ongelma

Siirtopumpussa oli verkko joka tukkeessa, vika ei silti poistunut.
Polttoaineputket puhallettu läpi.
Syöttöpumppu on nyt pajalla, odottelen sen kohtaloa.
Kirjoittaja kihveli
22 Helmi 2014, 19:55
Keskustelualue: Kaivukoneet
Aihe: Hymac puutumis ongelma
Vastaukset: 7
Luettu: 4534

Re: Hymac puutumis ongelma

Laitoin paineilmaa mutta siirtopumpun läpi ei kulkenut, onko siirtopumpussa jokin takaisku ettei kulje kuin yhteen suuntaan?, banjot olen katsonut jos niistä olisi suodattimia löytynyt mutta ei ollut.
Kirjoittaja kihveli
22 Helmi 2014, 12:36
Keskustelualue: Kaivukoneet
Aihe: Hymac puutumis ongelma
Vastaukset: 7
Luettu: 4534

Re: Hymac puutumis ongelma

Testasin konetta ja ei savuta hyytyessä/sammuessa.
onko mitään veikkauksia asiaan?
Kirjoittaja kihveli
19 Helmi 2014, 00:35
Keskustelualue: Ostetaan / myydään
Aihe: Ostetaan nelosen perusketjua
Vastaukset: 1
Luettu: 2310

Ostetaan nelosen perusketjua

Kone ei enää ammattikäytössä mutta sellaisen tarvitsen jolla joitain vuosia pärjää.
Kirjoittaja kihveli
18 Helmi 2014, 02:10
Keskustelualue: Kaivukoneet
Aihe: Hymac puutumis ongelma
Vastaukset: 7
Luettu: 4534

Re: Hymac puutumis ongelma

Savuttaa hieman mutta ei mitään pikimustaa, tarkistan vielä tilanteen kun pääsen koneelle.
Kirjoittaja kihveli
17 Helmi 2014, 19:31
Keskustelualue: Kaivukoneet
Aihe: Hymac puutumis ongelma
Vastaukset: 7
Luettu: 4534

Hymac puutumis ongelma

Moro Ostin viime kesänä vuosimallin 1991 hymac 141 tela kaivurin, kun pääsin kaivamaan niin selvisi että kone on melko voimaton, sain englannista vinkin että pumpun pohjassa on pieni venttiili (näyttää mopon suuttimelta) joka tunnistaa paineen ja säätelee pumppua tämän mukaan, venttiili voi tukkeutu...