Siirtopumpussa oli verkko joka tukkeessa, vika ei silti poistunut.
Polttoaineputket puhallettu läpi.
Syöttöpumppu on nyt pajalla, odottelen sen kohtaloa.
Haku löysi 6 tulosta
- 05 Maalis 2014, 23:42
- Keskustelualue: Kaivukoneet
- Aihe: Hymac puutumis ongelma
- Vastaukset: 7
- Luettu: 4534
- 22 Helmi 2014, 19:55
- Keskustelualue: Kaivukoneet
- Aihe: Hymac puutumis ongelma
- Vastaukset: 7
- Luettu: 4534
Re: Hymac puutumis ongelma
Laitoin paineilmaa mutta siirtopumpun läpi ei kulkenut, onko siirtopumpussa jokin takaisku ettei kulje kuin yhteen suuntaan?, banjot olen katsonut jos niistä olisi suodattimia löytynyt mutta ei ollut.
- 22 Helmi 2014, 12:36
- Keskustelualue: Kaivukoneet
- Aihe: Hymac puutumis ongelma
- Vastaukset: 7
- Luettu: 4534
Re: Hymac puutumis ongelma
Testasin konetta ja ei savuta hyytyessä/sammuessa.
onko mitään veikkauksia asiaan?
onko mitään veikkauksia asiaan?
- 19 Helmi 2014, 00:35
- Keskustelualue: Ostetaan / myydään
- Aihe: Ostetaan nelosen perusketjua
- Vastaukset: 1
- Luettu: 2310
Ostetaan nelosen perusketjua
Kone ei enää ammattikäytössä mutta sellaisen tarvitsen jolla joitain vuosia pärjää.
- 18 Helmi 2014, 02:10
- Keskustelualue: Kaivukoneet
- Aihe: Hymac puutumis ongelma
- Vastaukset: 7
- Luettu: 4534
Re: Hymac puutumis ongelma
Savuttaa hieman mutta ei mitään pikimustaa, tarkistan vielä tilanteen kun pääsen koneelle.
- 17 Helmi 2014, 19:31
- Keskustelualue: Kaivukoneet
- Aihe: Hymac puutumis ongelma
- Vastaukset: 7
- Luettu: 4534
Hymac puutumis ongelma
Moro Ostin viime kesänä vuosimallin 1991 hymac 141 tela kaivurin, kun pääsin kaivamaan niin selvisi että kone on melko voimaton, sain englannista vinkin että pumpun pohjassa on pieni venttiili (näyttää mopon suuttimelta) joka tunnistaa paineen ja säätelee pumppua tämän mukaan, venttiili voi tukkeutu...