Haku löysi 2 tulosta
- 28 Loka 2014, 20:20
- Keskustelualue: Kaivukoneet
- Aihe: Hitachi Ex 120 kaasu ongelma?
- Vastaukset: 11
- Luettu: 14634
Re: Hitachi Ex 120 kaasu ongelma?
Boksi löytyy penkin takaa suojamuovin alta. Ec boksi päällimmäinen ja pvc alimmainen. 1500 euron hujakoilla suomesta ja ebaysta alle 500 euron. Siis yks boksi oli ec tahi pvc. Itse olen ebaysta kaikenlaista osaa/anturia tilannu ja perille tulleet ja toiminu.
- 17 Loka 2014, 21:59
- Keskustelualue: Kaivukoneet
- Aihe: Hitachi Ex 120 kaasu ongelma?
- Vastaukset: 11
- Luettu: 14634
Re: Hitachi Ex 120 kaasu ongelma?
Tere. Mulla ex100m -91. Kaasu oli viritelty toimimaaan vaijerilla/ kaasukahva kabiinissa. Askelmoottorin ja anturin tahi mikä siinä kyljessä kiinni on niin uusin. Ei toiminut kaasu napeista, askelmoottori rutisi vain kun napeista painoi. Ec boksin kun vaihdoin niin rupesi kaasu nousemaan napeista, t...