Haku löysi 2 tulosta

Kirjoittaja Pekkeri
28 Loka 2014, 20:20
Keskustelualue: Kaivukoneet
Aihe: Hitachi Ex 120 kaasu ongelma?
Vastaukset: 11
Luettu: 14634

Re: Hitachi Ex 120 kaasu ongelma?

Boksi löytyy penkin takaa suojamuovin alta. Ec boksi päällimmäinen ja pvc alimmainen. 1500 euron hujakoilla suomesta ja ebaysta alle 500 euron. Siis yks boksi oli ec tahi pvc. Itse olen ebaysta kaikenlaista osaa/anturia tilannu ja perille tulleet ja toiminu.
Kirjoittaja Pekkeri
17 Loka 2014, 21:59
Keskustelualue: Kaivukoneet
Aihe: Hitachi Ex 120 kaasu ongelma?
Vastaukset: 11
Luettu: 14634

Re: Hitachi Ex 120 kaasu ongelma?

Tere. Mulla ex100m -91. Kaasu oli viritelty toimimaaan vaijerilla/ kaasukahva kabiinissa. Askelmoottorin ja anturin tahi mikä siinä kyljessä kiinni on niin uusin. Ei toiminut kaasu napeista, askelmoottori rutisi vain kun napeista painoi. Ec boksin kun vaihdoin niin rupesi kaasu nousemaan napeista, t...