Hieno juttu!!!
Laita vaan hinta ja tilinumero sähköpostiin marko.sippola@gmail.com
Haku löysi 5 tulosta
- 03 Huhti 2016, 20:29
- Keskustelualue: Kaivukoneet
- Aihe: Fiskars 550
- Vastaukset: 4
- Luettu: 3453
- 03 Huhti 2016, 18:29
- Keskustelualue: Kaivukoneet
- Aihe: Fiskars 550
- Vastaukset: 4
- Luettu: 3453
Re: Fiskars 550
Kiitos vaivannäöstä. Jotakin tuollaista rakennetta arvelinkin hiljaa mielessäni. Ei muutakun työstökoneet laulamaan. Sattuuko Hullu Jussilla olemaan kokonaista käyttöohjekirjaa tähän kamppeeseen? Voisiko sitä kopioida? Tiedän erään toisenkin 550:n omistajan joka on ohjetta vailla. Olen lehti-ilmoitu...
- 01 Huhti 2016, 11:34
- Keskustelualue: Kaivukoneet
- Aihe: Fiskars 550
- Vastaukset: 4
- Luettu: 3453
Fiskars 550
Hei.
Olisiko jollakin Fiskars 550:n omistajalla mahdollisuutta laittaa kuvaa ko. Koneen telankiristimestä?
Voisin sitten tehdä vastaavanlaiset omaan koneeseeni, sillä ed. Omistaja on purkanut kiristimet pois ja laittanut "kemppiliimalla" kiinteäksi.
Olisiko jollakin Fiskars 550:n omistajalla mahdollisuutta laittaa kuvaa ko. Koneen telankiristimestä?
Voisin sitten tehdä vastaavanlaiset omaan koneeseeni, sillä ed. Omistaja on purkanut kiristimet pois ja laittanut "kemppiliimalla" kiinteäksi.
- 05 Maalis 2015, 23:22
- Keskustelualue: Ostetaan / myydään
- Aihe: Fiskars-varaosia myydään
- Vastaukset: 3
- Luettu: 3884
Re: Fiskars-varaosia myydään
Hei. Itse asiassa kone onkin vuosimallia -68.Kone on ollut minulla vasta pari päivää ja tänään vasta keksin tyyppikilven paikan istuimen takaa. Vuosimalli perustui myyjän kertomaan. Tuo käännön jarru koneestani puuttuu ja se varmaan selittäisi osaltaan kytkimien todella huonon kunnon? Kun vaunu on t...
- 04 Maalis 2015, 22:20
- Keskustelualue: Ostetaan / myydään
- Aihe: Fiskars-varaosia myydään
- Vastaukset: 3
- Luettu: 3884
Re: Fiskars-varaosia myydään
Hei
Tuli hankittua tuollainen Fiskars 550 vm.66 kaivinkone harrastus mielessä. (Ensimmäinen kaivurini)
Törmäsin täällä foorumilla tähän vanhaan viestiin. Tuli mieleen että onko vielä osia myymättä ko. Koneeseen?
Kytkimet alkaa olla tiensä päässä.
Tuli hankittua tuollainen Fiskars 550 vm.66 kaivinkone harrastus mielessä. (Ensimmäinen kaivurini)
Törmäsin täällä foorumilla tähän vanhaan viestiin. Tuli mieleen että onko vielä osia myymättä ko. Koneeseen?
Kytkimet alkaa olla tiensä päässä.