Haku löysi 2 tulosta
- 05 Marras 2017, 13:12
- Keskustelualue: Kaivukoneet
- Aihe: CAT 316 luttakumin ajon hitaus
- Vastaukset: 5
- Luettu: 9404
Re: CAT 316 luttakumin ajon hitaus
Oikestaan parhaiten kyllä vikaa kuvaa se että tuntus että pienin vaihde ei kytkeydy ollenkaan vaan lähtis liian isolla vaihteella. Mutta paha sanoa kun en virallisesti mikään kuokkakuski ole ja pienn lenkin vaan vetäsin :D Muuten kyllä menee ihan normaalisti mutta se liikkeellelähtö vaan kanittaa. E...
- 03 Marras 2017, 10:24
- Keskustelualue: Kaivukoneet
- Aihe: CAT 316 luttakumin ajon hitaus
- Vastaukset: 5
- Luettu: 9404
CAT 316 luttakumin ajon hitaus
Tuli firman konekuskille hieman uudempi pyöräalustainen pillari ja kävin eilen pikku lenkin ajamassa niin kyllä säälitti että joku tollasella joutuu työkseen ajamaan :D Elikkäs ajo toimii muuten aika normaalisti mutta ei meinaa jaksaa paikaltaan lähteä, varsinkin jos on pienintäkään ylämäkeä. Ihan k...