Haku löysi 1 tuloksen

Kirjoittaja Timo L.
17 Maalis 2019, 23:00
Keskustelualue: Kaivukoneet
Aihe: Åkerman H10BE ja EC230 erot?
Vastaukset: 1
Luettu: 3024

Åkerman H10BE ja EC230 erot?

Hei, eka viestini tälle foorumille. Aivan älytön kuume hankkia Åkermanin kaivuri. Olen antanut kertoa itselleni, että nämä 80-luvun lopun ja 90-luvun alun Åkermanit olisivat hitaita, mutta kohtuullisen helppoja huoltaa ja korjata sekä vahvoja ja yksinkertaisia laitteita. Tokihan näillä kaikilla on j...