Haku löysi 1 tuloksen
- 17 Maalis 2019, 23:00
- Keskustelualue: Kaivukoneet
- Aihe: Åkerman H10BE ja EC230 erot?
- Vastaukset: 1
- Luettu: 3024
Åkerman H10BE ja EC230 erot?
Hei, eka viestini tälle foorumille. Aivan älytön kuume hankkia Åkermanin kaivuri. Olen antanut kertoa itselleni, että nämä 80-luvun lopun ja 90-luvun alun Åkermanit olisivat hitaita, mutta kohtuullisen helppoja huoltaa ja korjata sekä vahvoja ja yksinkertaisia laitteita. Tokihan näillä kaikilla on j...