Haku löysi 7 tulosta

Kirjoittaja Näprääjä
04 Elo 2020, 19:51
Keskustelualue: Kaivukoneet
Aihe: Lännen 1680
Vastaukset: 11
Luettu: 11797

Re: Lännen 1680

Dodii. Kaivuujarru korjattu. Paineilmaputken liitos vuoti. Ja nyt sitä käyttäen huomaa kyllä että se on päällä ei meinaa kone liikkua. Eli mikään jarru ei jumita. Toimii niinkuin pitääkin. Seuraavaks ois pari rengasta uusittava. Kuuluisat lukkovanteet.
Kirjoittaja Näprääjä
07 Heinä 2020, 10:02
Keskustelualue: Kaivukoneet
Aihe: Lännen 1680
Vastaukset: 11
Luettu: 11797

Re: Lännen 1680

Kiitoksia neuvoista,täytyy koittaa kun meen taas konetta korjailee. Seuraavaks ois vesipumpun ja termarin vaihto.
Kirjoittaja Näprääjä
01 Heinä 2020, 08:23
Keskustelualue: Kaivukoneet
Aihe: Lännen 1680
Vastaukset: 11
Luettu: 11797

Re: Lännen 1680

Pelkästään vivulla. Ja niitäkin on 2kpl. En sit tiiä kyllä että miksi.
Kirjoittaja Näprääjä
30 Kesä 2020, 10:57
Keskustelualue: Kaivukoneet
Aihe: Lännen 1680
Vastaukset: 11
Luettu: 11797

Re: Lännen 1680

No siis tässä mallissa keppi mitä käytetään eteen ja taakse,keskellä vapaa. Voi painaa vähän tai laittaa kerrasta sisään jollon lähtee heti liikkeelle. Jos vähän painaessa lopettaa kepin käytön,ni sillon pysähtyy kun seinään. Mutta tiiä sit voihan se olla normaali,tuntuu vaan niin rajulle se pysähty...
Kirjoittaja Näprääjä
25 Kesä 2020, 22:24
Keskustelualue: Kaivukoneet
Aihe: Lännen 1680
Vastaukset: 11
Luettu: 11797

Re: Lännen 1680

Kyllä tuntus että toimii. Nostaa paineet eikä hävitä. Mutta tänään kaivuu jarrua kokeiltaessa päälle,ni rupes hytissä kuulumaan suhinaa. Sit paine mittarin musta viisari laskee ja punanen lähti nousemaan. Sit taas vipu pois päältä, ni palaa paineet normaaliks.
Kirjoittaja Näprääjä
23 Kesä 2020, 22:46
Keskustelualue: Kaivukoneet
Aihe: Lännen 1680
Vastaukset: 11
Luettu: 11797

Re: Lännen 1680

Paineilmalla. Ja sit ilmeisesti ihan jarrunesteet. Mut sit on seisontajarru ja kaivuujarru. Kaikkien niitten vipuja koitettu,oli kummin päin tahansa ni en huomannu mitää vaikutusta. Ei oo kovin kauaa mulla ollu vielä ni paljon on uutta ja ihmeellistä.
Kirjoittaja Näprääjä
23 Kesä 2020, 19:46
Keskustelualue: Kaivukoneet
Aihe: Lännen 1680
Vastaukset: 11
Luettu: 11797

Lännen 1680

Hei. Oisko täällä apuja. Kyseessä ois Lännen 1680 pyöräalustainen kaivuri. Tuntuu kun koneessa ois joku jarru päällä kokoajan. Vai kuuluuko olla sit sen tuntunen,esim kun hitaasta vauhdista laittaa vapaalle ni meno pysähtyy kun seinään. Eli ei ns rullaa vapaalla.