Kenellä Heavy oot ajanu 861 dumpperia? ku koneet näyttää niin tutuilta.
Ite oon kans jonkun verran ajanu 861 moreenia. koppi on kesä kuumalla kuin sauna.
Uudemmat C mallit on kyllä paljon käyttäjä ystävällisempiä.
Haku löysi 1 tuloksen
- 07 Maalis 2011, 19:41
- Keskustelualue: Muut koneet
- Aihe: Volvo 861/860 dumpperit.
- Vastaukset: 9
- Luettu: 25938