Kiitos vastauksista.
Täytyy kokeilla pulttien kireyksiä, vaikka pahin kuume jo helpottikin.
Saisi olla ehkäpä 8 tonnin kokoluokkaa, ellei Hitachi ole jotenkin poikkeuksellisen tehokas.
Haku löysi 4 tulosta
- 15 Kesä 2013, 15:16
- Keskustelualue: Kaivukoneet
- Aihe: Hitachi ex 60
- Vastaukset: 3
- Luettu: 3087
- 14 Kesä 2013, 23:12
- Keskustelualue: Kaivukoneet
- Aihe: Hitachi ex 60
- Vastaukset: 3
- Luettu: 3087
Hitachi ex 60
Kävin koeajolla, käännöstä kuului äkkiä liikkeelle lähdössä ja seisahduksessa pieni paukaus. Sievässä käännön liikkeessä ääntä ei kuulu. Normaalia?
- 14 Tammi 2013, 21:08
- Keskustelualue: Kaivukoneet
- Aihe: Poclain kaivinkoneen vetävä etuakseli
- Vastaukset: 0
- Luettu: 2244
Poclain kaivinkoneen vetävä etuakseli
http://www.nettikone.com/poclain/90bk/959442 Minulle on tarjottu linkin näköisen kaivurin etuakselia edukkaasti. Josko toistakymmenenvuoden aikainen unelma saada BM Volvoon (traktori, T600) vetävä etuakseli toteutuu? Niin, hinta olisi kohdillaan, kenties kuntokin.. mutta onko liian jäsy? Varaosien s...
- 24 Maalis 2011, 12:47
- Keskustelualue: Kaivukoneet
- Aihe: Roima ja Temmes.
- Vastaukset: 3
- Luettu: 4748
Re: Roima ja Temmes.
Tuossa samoista koneista kuvia vähemmän lumisia kuvia:
http://kuvablogi.com/nayta/2968610/
Tuommoinen kaivuri minulla on, jos jotakuta kiinnostaa:
http://kuvablogi.com/nayta/2395052/
Ja toinenkin:
http://kuvablogi.com/nayta/2394931/
http://kuvablogi.com/nayta/2968610/
Tuommoinen kaivuri minulla on, jos jotakuta kiinnostaa:
http://kuvablogi.com/nayta/2395052/
Ja toinenkin:
http://kuvablogi.com/nayta/2394931/