Käyttöohjekirjoja & tekn. tietoja

Täällä voi puhua vapaasti aiheista joille ei löydy muuta foorumia
ÅK=OK

Käyttöohjekirjoja & tekn. tietoja

Viesti Kirjoittaja ÅK=OK »

mistä löytyis ko. asioita eri koneista?
just nyt kiinnostais eniten volvon -90 luvun koneista.
Hullu-Jussi
Guru

Re: Käyttöohjekirjoja & tekn. tietoja

Viesti Kirjoittaja Hullu-Jussi »

Kaikkein parhaiten luulisin löytyvän masinisten.net -sivustolta. Ylläpitäjät ovat erityisesti Åkerman/Volvo-koneiden ammattilaisia. Sieltä voi ladata kirjoja suoraan omalle koneelle. Ongelmana näin täältä Suomesta katsoen on kieli, eli tieto on pääsääntöisesti ruotsiksi, jotain löytyy myös englanniksi. Tietysti kirjoja noihin koneisiin myös Volvo myy, mutta kovaan hintaan.
Bond77
Aktiivinen käyttäjä

Viesti Kirjoittaja Bond77 »

Hullu-Jussi
Guru

Viesti Kirjoittaja Hullu-Jussi »

Huomasin juuri, että olin kirjoittanut Maskinisten.net-sivuston nimen sopivasti väärin. Olen vissiin vieraillut liikaa Masinistit-foorumilla, kun tuon sanan kirjoitusasu on meikäläisellä päässyt noin pahoin vikaantumaan.

Bond77:lle: olen seurannut kirjoituksiasi Maskinisten.netissä. Olen erityisen vaikuttunut rakentamistasi monista koneista. Nostan hattua. Sitä tosiaan toivoo, ettei olisi näin laiska, että saisin jostain viitseliäisyyttä ja taitoa tehdä edes osan noista laitteista, mitä olet tehnyt. (Tosin sanoit eräässä viestissäsi itse myös olevasi laiska, mutta ilmeisesti laiskuudessakin on eri asteita ja minuun on iskenyt astetta pahemmanlaatuinen saamattomuus.)
Bond77
Aktiivinen käyttäjä

Viesti Kirjoittaja Bond77 »

Kiitoksia! ;) Laiska mies pitää rakentaa paljon härveleitä jotta paljon käsityötä välttyy(se on kuitenkin joka tapauksessa tehtävä)... :mrgreen:
Vastaa Viestiin