Hyviä Jouluja ja niin pois päin!
Tuli bongatuksi od:lla elikkä overdrive foorumilla oikein sattuva joulu kuva. Kuva on nimerkiltä mietmi 3.
Joulutervehdystä kaikille kaivinkone ihmisille!
- Diesel Power
- Guru
- Viestit: 559
- Liittynyt: 05 Kesä 2016, 14:57
Joulutervehdystä kaikille kaivinkone ihmisille!
- Liitteet
-
- joulupukki+ja+tuulimylly.jpg (26.73 KiB) Katsottu 6838 kertaa
Re: Joulutervehdystä kaikille kaivinkone ihmisille!
Vanhaa kalustoa on, lisääntyvät vaan mokomat...
Re: Joulutervehdystä kaikille kaivinkone ihmisille!
Löysin tämän osuvan otsikon, jonka alle tässä pieni joulutervehdys.

