Joulutervehdystä kaikille kaivinkone ihmisille!

Täällä voi puhua vapaasti aiheista joille ei löydy muuta foorumia
Avatar
Diesel Power
Guru
Viestit: 559
Liittynyt: 05 Kesä 2016, 14:57

Joulutervehdystä kaikille kaivinkone ihmisille!

Viesti Kirjoittaja Diesel Power »

Hyviä Jouluja ja niin pois päin!
Tuli bongatuksi od:lla elikkä overdrive foorumilla oikein sattuva joulu kuva. Kuva on nimerkiltä mietmi 3.
Liitteet
joulupukki+ja+tuulimylly.jpg
joulupukki+ja+tuulimylly.jpg (26.73 KiB) Katsottu 6838 kertaa
jusape
Guru
Viestit: 923
Liittynyt: 01 Kesä 2011, 01:14
Paikkakunta: Yläne

Re: Joulutervehdystä kaikille kaivinkone ihmisille!

Viesti Kirjoittaja jusape »

Vanhaa kalustoa on, lisääntyvät vaan mokomat...
Avatar
SML
Guru
Viestit: 643
Liittynyt: 01 Heinä 2013, 18:54

Re: Joulutervehdystä kaikille kaivinkone ihmisille!

Viesti Kirjoittaja SML »

Löysin tämän osuvan otsikon, jonka alle tässä pieni joulutervehdys.

Kuva
Vastaa Viestiin