Häiriköt
-
kampiveivi
- Guru
- Viestit: 234
- Liittynyt: 28 Kesä 2009, 19:27
Re: Häiriköt
Taitaapi olla kyseessä jokin tietokone ohjelma. Ilmeiseti tuossa nimimerkin rekisteröinnin yhteydessä oleva varmenne jonka pitäs karsia pois moiset spämmi ohjelmat on liika helppo niille.
Re: Häiriköt
Näitä on tullut jo jonkin aikaa, olen koittanut poistaa ne mahdollisimman pian sekä antanut IP bannin
Re: Häiriköt
Saakohan näitten häirikköohjelmien tekijät tällaisesta jotain kicksejä? Tällä viikolla tainnu joka päivä tulla näitä uudella käyttäjätunnuksella. Koetahan tkane kestää...
Re: Häiriköt
Todennäköisesti saavathit 092 kirjoitti:Saakohan näitten häirikköohjelmien tekijät tällaisesta jotain kicksejä? Tällä viikolla tainnu joka päivä tulla näitä uudella käyttäjätunnuksella. Koetahan tkane kestää...