Taitaa tulla autoilu kalliiksi

Täällä voi puhua vapaasti aiheista joille ei löydy muuta foorumia
Avatar
Diesel Power
Guru
Viestit: 559
Liittynyt: 05 Kesä 2016, 14:57

Taitaa tulla autoilu kalliiksi

Viesti Kirjoittaja Diesel Power »

Toisaalta somesta tarttu mukaan tämä kuva. Ei mulla tästä muuta sanottavaa.
Liitteet
face.berber_zpsyt7vizd7.jpg
face.berber_zpsyt7vizd7.jpg (63.4 KiB) Katsottu 6607 kertaa
yölento
Guru
Viestit: 209
Liittynyt: 14 Huhti 2011, 20:25
Paikkakunta: Savo

Re: Taitaa tulla kalliiksi

Viesti Kirjoittaja yölento »

Joo...mulla 2 autoa ajossa, molemmat omanlaisissaan töissä. Trafin laskurin mukaan paukahtaisi rapea tonni vuodessa lisää maksamista. Ei oikein paljon hammasta naurata... :evil:
Siitä lähetään mihin etuveto jätetään.
Etuveto? Joku veikkauksen uusi peli vai?
Avatar
Hullu-Jussi
Guru
Viestit: 1816
Liittynyt: 25 Marras 2009, 09:58

Re: Taitaa tulla autoilu kalliiksi

Viesti Kirjoittaja Hullu-Jussi »

Lisäsin ketjun otsikkoon sanan "autoilu", jotta ketjun sisältö olisi helpompi havaita.

Mutta asiaan… Kyllä nuo suunnitelmat on järkyttäviä täällä maalla asuvan kannalta. Vakiotyömatka minulla on lähes aina sadan kilsan paikkeilla suuntaansa. Katsoin laskurista, että meikäläisen pakuun tulisi reippaasti yli tonni maksettavaa vuodessa. Ja sellanen aavistus on, että nämä nyt ilmoitetut taksat ovat vaan tällaisia "alkaen" hintoja. Eiköhän niitä sitten joutuisasti korotella, kun on saatu ensin pää auki ja uusi liikenneverkkoyhtiö pääsee vauhtiin...
Avatar
Diesel Power
Guru
Viestit: 559
Liittynyt: 05 Kesä 2016, 14:57

Re: Taitaa tulla autoilu kalliiksi

Viesti Kirjoittaja Diesel Power »

Nyt sitte on LIVE kuopattu. Mutta jos vanhat merkit pitää paikkansa ei mene pitkä aika kun taas sama idea nousee uudella nimellä esiin. Tämä iltalehden kirjoitus pisti epäilemään että idea on lähtöisin muualta kuin nykyisestä liikenneministeristä eikä syy pelkästään Bernerissä ollut http://www.iltalehti.fi/uutiset/2017012 ... 1_uu.shtml
Vastaa Viestiin