Komazu tuntuu olevan kovin katkeroitunut meille
Komazu
Re: Komazu
Näkyyhän tuolla parikin sydämistynyttä olevan mutta myös joku joka ymmärtää moderointilinjan. Suoli24 kuuluu nek. koht, niihin foorumeihin joita ei voi lukea tuntematta suunnatonta myötähäpeää sinne kirjoittavia kohtaan. Asiallinen keskustelu pitää pilata kettuiluksi heti alkuun.
Siitä lähetään mihin etuveto jätetään.
Etuveto? Joku veikkauksen uusi peli vai?
Etuveto? Joku veikkauksen uusi peli vai?
Tämä herra komazu on kyllä ihan omaa luokkaansa.tkane kirjoitti:http://keskustelu.suomi24.fi/node/11967855
Komazu tuntuu olevan kovin katkeroitunut meillePitäisiköhän hänet pyytää takaisin tänne kertomaan viihdyttäviä rammeri juttuja?
Onneksi ajopoljin jutut ovat toistaiseksi loppuneet
luuletteko olevanne muita paremipia? katotaan kuka kaivaa syvimmän montun!
- Hullu-Jussi
- Guru
Tervepä taas Komatzu, ja hyvää alkanutta vuotta. Ehdin jo vähän odotella, että koska kommentoisit tätä juttua. Enkä sitten tarkoita tätä millään pahalla.
Meillä kullakin on omat juttumme ja omanlaisensa huumorintaju eikä meikäläisen huumorintaju ole välttämättä kaikkein kehittyneintä lajia. Sen vuoksi en ehkä osaa ottaa kaikkea tälle foorumille kirjoitettua sopivalla huumorilla, mutta näillä edellytyksillä mennään ja yritetään pärjätä.
Meillä kullakin on omat juttumme ja omanlaisensa huumorintaju eikä meikäläisen huumorintaju ole välttämättä kaikkein kehittyneintä lajia. Sen vuoksi en ehkä osaa ottaa kaikkea tälle foorumille kirjoitettua sopivalla huumorilla, mutta näillä edellytyksillä mennään ja yritetään pärjätä.
komatzu kirjoitti:luuletteko olevanne muita paremipia? katotaan kuka kaivaa syvimmän montun!
mikäs kysymys tuo on?. Tietysti se kenellä on pisin puomi
otetaanko kisa. mä mun seiska ookkerilla vai sä sun isommalla koneella!
ja se on sitä paitti komatzu!!!
Heh heh mun vanha 12 voittas mennentullen joten ei vaivauduta. Ja pidetämpä nyt linja asiallisempana ja keskustelut mukavina eikä turhaan huudellakomatzu kirjoitti:otetaanko kisa. mä mun seiska ookkerilla vai sä sun isommalla koneella!
huomenna meen rammeroimaan kuution kiven. saas nähä miten ookkeri pystyy ku kommatsu on huollossa nii täätyy ookkerrii tyytyy