Sivu 1/1
konkurssi uhkaa!
Lähetetty: 08 Maalis 2014, 23:08
Kirjoittaja komatzu
nýt on rammeri ollu hallin nurkalla parkissa ku routaa ei oo? mistä saan voita leivän päälle. oisko ny hyvä aika hakata mettää? mitä te teette ku ei vo rammeroira?

Re: konkurssi uhkaa munista tulee tuhkaa!
Lähetetty: 08 Maalis 2014, 23:46
Kirjoittaja yölento
komatzu kirjoitti:nýt on rammeri ollu hallin nurkalla parkissa ku routaa ei oo? mistä saan voita leivän päälle. oisko ny hyvä aika hakata mettää? mitä te teette ku ei vo rammeroira?

Me tehdään töitä!

Re: konkurssi uhkaa munista tulee tuhkaa!
Lähetetty: 09 Maalis 2014, 13:15
Kirjoittaja komatzu
kerroppa mitä muuta mie sillä rammerilla hakkaan ku routaa?
Re: konkurssi uhkaa munista tulee tuhkaa!
Lähetetty: 09 Maalis 2014, 18:17
Kirjoittaja Jäbä
Minä oon tottunu, että urakkatöissä tullee tappiota heti, ku pitää rammeri laittaa puomin nokkaan... oli kysseessä sitte kivi, routa tai louhe...
Re: konkurssi uhkaa munista tulee tuhkaa!
Lähetetty: 11 Maalis 2014, 22:55
Kirjoittaja jani1
Jäbä kirjoitti:Minä oon tottunu, että urakkatöissä tullee tappiota heti, ku pitää rammeri laittaa puomin nokkaan... oli kysseessä sitte kivi, routa tai louhe...
Kaikki eivät sitä käsitä

mutta heikolla on yritys jos ei muuta pysty tekemään kuin rammerointia
Konkka taitaa silloin olla paras vaihtoehto. Jää sitten enemmän aikaa jorista vaikka essonbaarissa

Re: konkurssi uhkaa munista tulee tuhkaa!
Lähetetty: 22 Maalis 2014, 22:14
Kirjoittaja pohjoinen
Nyt pitää kysyä:
Millä tunti hinnalla työsi teet? 50+alv?
Re: konkurssi uhkaa munista tulee tuhkaa!
Lähetetty: 29 Maalis 2014, 00:36
Kirjoittaja komatzu
45 eeroo tunti ja rammerista oon ottanu 7 ekee tunti lissä alvi nolla eli 52 eukkoo tuni
Re: konkurssi uhkaa munista tulee tuhkaa!
Lähetetty: 30 Maalis 2014, 23:08
Kirjoittaja Jappi
Sole mikää ihmekää jos konkurssi uhkaa...
Re: konkurssi uhkaa munista tulee tuhkaa!
Lähetetty: 01 Huhti 2014, 13:51
Kirjoittaja jani1
komatzu kirjoitti:eilen tein pitkän päivän rahhoo niin tännää saa levähtää. kelpaako jan1?
parempi ainakin
Re: konkurssi uhkaa munista tulee tuhkaa!
Lähetetty: 08 Huhti 2014, 19:13
Kirjoittaja komatzu
sain mainoksen rotestilistale eikä maksakkaa mitää. kaikki otetaan mitä saahaa
