Tänään tuli jatkettua lammen teko / syvennys projektia minikaivurilla.
https://www.youtube.com/watch?v=rKXhAVmVgwg
.
Lammen teko / syvennys minikaivurilla - projekti jatkuu
Re: Lammen teko / syvennys minikaivurilla - projekti jatkuu
Hyvä systeemi ja ovela kaivuri. Melkoinen kuoppa. Onko lampi jo valmis?
Mäntsälän lähellä oli herra, joka oli rakentanut melko ison tekojärven omalle takapihalle. Kasvatti siinä lohia ja rapuja tai jotakin. Innostuin siitä itse mutta oma lampiprojekti ei ole oikein edistynyt ... inspiksen puute!
Tuleeko tuosta minkä kokoinen kaivanto?
Mäntsälän lähellä oli herra, joka oli rakentanut melko ison tekojärven omalle takapihalle. Kasvatti siinä lohia ja rapuja tai jotakin. Innostuin siitä itse mutta oma lampiprojekti ei ole oikein edistynyt ... inspiksen puute!
Eipä ole valmis vielä... monivuotinen projekti tuosta tulee, kaivelee silloin kun tulee inspiraatio.Tumaska kirjoitti:Hyvä systeemi ja ovela kaivuri. Melkoinen kuoppa. Onko lampi jo valmis?
Kokoa tullee 20X30 metriä, saaren tapainen keskelle... saa nyt nähdä miten homma etenee.
Tuleehan siitä suht iso kun ajattelee konetta millä sitä kuoppaa tehdään. 
Niin noin suhteutettuna kyllä...jani1 kirjoitti:Tuleehan siitä suht iso kun ajattelee konetta millä sitä kuoppaa tehdään.