Sivu 26/26

Re: Nettikoneesta ym. bongattua

Lähetetty: 23 Syys 2025, 11:50
Kirjoittaja juusto8
Mennyt jo huutokauppa vissiin kiinni, kovannäköinen peli.https://www.blinto.se/auction/Volvo-LV- ... paign=text
Kuva
Pikkujussi mutta omalla koneella

Re: Nettikoneesta ym. bongattua

Lähetetty: 17 Tammi 2026, 15:26
Kirjoittaja juusto8
https://huutokaupat.com/kohde/6016948/l ... neen-kauha
Lieneekö johonkin +20 tonniseen sopiva kokoluokka.
Kuva

Re: Nettikoneesta ym. bongattua

Lähetetty: 20 Huhti 2026, 03:54
Kirjoittaja jusape
Siin olis erikoinen nosturi, siisti ku mikäkin !

https://huutokaupat.com/kohde/6214760/m ... kalla-1986

Re: Nettikoneesta ym. bongattua

Lähetetty: 25 Huhti 2026, 10:59
Kirjoittaja juusto8
https://www.nettikone.com/lokomo/terasm ... l-ad-share
Hyvännäköinen lokomo vaikka kukkasipuleiden istutukseen

Re: Nettikoneesta ym. bongattua

Lähetetty: 29 Huhti 2026, 05:05
Kirjoittaja jusape
Lokomo M 322 N mobiilinosturi huutokaupassa

https://huutokaupat.com/kohde/6246251/l ... sturi-1971