Sivu 1/3
PAUKEPÄIVÄT 2017
Lähetetty: 27 Helmi 2017, 22:34
Kirjoittaja jusape
Kaikkein paras masinistikonetapahtuma on taas keväällä. Normaalityyliin, Toukokuun viimeisenä viikonloppuna , nyt siis 27-28.5.
Tervetuloa katselemaan, tai toki ( erittäin mielellään ) saa omaakin kalustoa vapaasti paikalle tuoda, isompaa tai pienempää vehjestä, josko siltä tuntuu.
Paukepäivien sivulinkki, josta lisäinfoa :
http://paukepaivat.net/tapahtuma/index.php/fi/ ( Huom. sivustoa päivitetään aivan lähiaikoina ajantasalle paremmin )
Tai keskustelua ja juttua luettavissa kevään Paukkeista myös Konekansan sivulla:
http://konekansa.net/threads/27-28-5-20 ... mala.3734/
Re: PAUKEPÄIVÄT 2017
Lähetetty: 04 Huhti 2017, 20:44
Kirjoittaja jusape
"Virallinen" Paukepäivät 2016 video ilmestyi alkuillasta
https://www.youtube.com/watch?v=lCTooV4uX84
Re: PAUKEPÄIVÄT 2017
Lähetetty: 09 Touko 2017, 21:26
Kirjoittaja jusape
PAUKEPÄIVÄT 2017 lähestyy huimaa vauhtia

Enää reilun pari viikkoa aikaa ( vaikka toisinaan vielä aika talviselta keli näyttääkin

)
Kaikille TERVETULOA katselemaan, ja jos on haluja tuoda omia laitteita tai koneita näytille , niin vielä enemmän TERVETULOA
Koneen / laitteen koolla ei niin väliä, pikkulaitteesta kaivinkoneisiin saa tuoda paikalle, yleensä kaikilla vehkeillä myös koitetaan touhuilla, ettei ne pelkästään rivistössä seiso ......
Re: PAUKEPÄIVÄT 2017
Lähetetty: 16 Touko 2017, 23:16
Kirjoittaja jusape
Paukepäiviin aikaa reilu viikko
Toistaiseksi näyttää sääennusteissa vähän koleaa kenties tuolle viikonlopulle, mutta sen ei anneta haitata meininkiä ollenkaan, ja vielä ne ennusteet ehtii muuttumaan moneen kertaankin .....
Kaikille TERVETULOA joko pelkästään katsomaan, taikka oman/kaverin koneen/pärisevän laitteen kanssa, laitteen koolla ei ole juurikaan merkitystä .....
Re: PAUKEPÄIVÄT 2017
Lähetetty: 20 Touko 2017, 11:20
Kirjoittaja SML
Ja tietysti kaikki maanrakennuskoneseuran jäsenet mukaan Paukepäiville!
Re: PAUKEPÄIVÄT 2017
Lähetetty: 22 Touko 2017, 22:55
Kirjoittaja jusape
Jollei vielä ole asiaan herätty, niin nyt on korkea aika havahtua
PAUKEPÄIVÄT on nyt tulevana viikonloppuna
Kaikki mukaan, joko koneen tai laitteen kanssa, taikka sitten vaan katselemaan.
Härpäkkeiden tai koneeen paikalle tuojille emme pysty oikein muuta tarjoamaan, kuin ilmaiset kaffeet ja sopat, mutta mukavaa seuraa taatuti on tiedossa .
Re: PAUKEPÄIVÄT 2017
Lähetetty: 25 Touko 2017, 00:11
Kirjoittaja jusape
Nyt, tätä kirjoittaessa on 5kpl laitteita siirtynyt jo Pauketontin suuntaan, aamusella tulee "iso kyyti" hakemaan Alliksen + 2kpl Nuffeja ja Reetun ja ilmanpakkaamon, traikkukuormakin ( Sarvitraktori, perunatykki, maalitaulu, venakkokompura + muuta varautumismateriaalia ) tuli tehtyä, ja retkikassi vaatteilla täytetty.....
Paikanpäällä kun ollaan mamman kanssa huomisesta maanantaihin asti .......
Että PAUKEPÄIVIIN on aikaa ÄLYTTÖMÄN VÄHÄN ENÄÄ
Tulkaapa morjenstamaan, ketä sitten seuran jäsenistöä, taikka foorumia muuten lukevia paikanpäällä olettekin käymässä !
Re: PAUKEPÄIVÄT 2017
Lähetetty: 25 Touko 2017, 20:29
Kirjoittaja SML
Kyllä kannattaa tulla! Viime vuonna löytyi hauskaa, mukavaa ja äimisteltävää koko päiväksi. Oliko peräti vuoden paras tapahtuma?
Todisteeksi muutama kuva viime vuodelta…
Re: PAUKEPÄIVÄT 2017
Lähetetty: 26 Touko 2017, 21:14
Kirjoittaja Hullu-Jussi
Huomenna olisi tarkoitus mennä käymään. Löysin muuten vähän aikaa sitten kaksi Priestman Bisonin harusvaijeria roinakatoksesta, jossa niiden ei todellakaan pitänyt olla. Niiden katoamisen takia jäi Priestmanin puomista puuttumaan yksi jatkopätkä viime paukepäiviltä ja puuttuu kai se vieläkin, kun vaijerit on vielä täällä.

Re: PAUKEPÄIVÄT 2017
Lähetetty: 28 Touko 2017, 01:26
Kirjoittaja Hullu-Jussi
Kuvia lauantailta: