Foorumilla on ollut muutaman päivän ajan toimintahäiriöitä jotka johtuivat palveluntarjoajan tekemistä päivityksistä.
Valitettavasti en itse ole ehtinyt täällä joka päivä käymään ja tästä syystä häiriön huomaaminen vei turhan pitkään, pahoittelut tästä.
Foorumi on nyt kokonaisuudessa päivitetty uusimpaan versioon, joten vielä saattaa olla joitakin puutteita/häiriöitä.
Jos huomaatte toiminnassa jotakin erityistä niin ilmoitelkaa niistä minulle.
Foorumin toiminnassa häiriöitä
Re: Foorumin toiminnassa häiriöitä
Ehdin jo huolestua. Mulla oli joku postaus mielessä ja meinasin sen viikolla laittaa, mutta sivu pukkasi erroria. Aattelin, että yritän uudestaan vähän myöhemmin. Se vähän venähtikin sitten kolmeen päivään ja kun yritin sitten päästä sivulle, tuli sama virheilmoitus edelleen. Hyvä Tommi, että sait tämän taas toimimaan!
Olen huomannut, että päivitykset ovat tietotekniikassa vaarallisia.
Olen huomannut, että päivitykset ovat tietotekniikassa vaarallisia.
Re: Foorumin toiminnassa häiriöitä
Sen huomasin et yksityisviestien kuvat on häipyny ja etusivulla ennen ollut ominaisuus näyttää milloin viimeksi mihinkin ketjuun on kirjoitettu on kadonnut. Helppo oli puhelimella vilkasta et onko tullu uutta juttua viime käynnin jälkeen. Päivittäin tulee käytyä mut en monestikkaan kirjaudu sisään.
Re: Foorumin toiminnassa häiriöitä
Yksityisviestien kuvat näytti olevan asetuksista pois päältä, laitoin sen päälle. Puhelimella ei tosiaan näy mihin on viimeksi kirjoitettu, tietokoneella näkyy.
Yritän tutkia saisiko tähän tehtyä muutosta, ensihätään voi kokeilla vasemmasta ylänurkasta löytyvää "Pikalinkit" valikkoa, josta löytyy kohta "Uudet viestit", tämäkään ei valitettavasti taida toimia ilman kirjautumista.
Yritän tutkia saisiko tähän tehtyä muutosta, ensihätään voi kokeilla vasemmasta ylänurkasta löytyvää "Pikalinkit" valikkoa, josta löytyy kohta "Uudet viestit", tämäkään ei valitettavasti taida toimia ilman kirjautumista.