Kaivinkoneet.com:in tulevaisuus

Täällä voi puhua vapaasti aiheista joille ei löydy muuta foorumia
ulkosuomalainen
Aktiivinen käyttäjä

Kaivinkoneet.com:in tulevaisuus

Viesti Kirjoittaja ulkosuomalainen »

En ole ollut jäsenen tällä foruilla kuin hetken. ihmetykseni on suuri,kuinka vähän tällä forumilla tapahtuu. Onko tosiaan niin ,että talviaika on kuollutta aikaa näissä piireissä .Aika ,jos ei ole isommasti maansiirtotöitä???? pitäisi olla juttua koneista ,huolloista ,korjauksista ja kokemuksista koneisiin liittyen,mutta ei ei tosiaan mitään(paitsi veltto). Sen mitä olen näitä ympyrötä seuraillut,koneet pyörii tasaiseen tahtiin päivänä jos toisenakin.
jusape
Guru

Re: Kaivinkoneet.com:in tulevaisuus

Viesti Kirjoittaja jusape »

Itse täällä foorumilla olen ollut vissiin kohta liki 10 vuotta ?
Ei tää mikään hirveän aktiivinen foorumi kirjoitusten osalta ole ollut koko sinä aikana.
Viikko, ettei keneltäkään mitään uutta foorumille tule, on ihan "normaalia" ollut koko sen oman täälläoloaikani.
A-C TL20D -60, Scoopmobile model HP -53, H -5? HPD-69/70, Nuff: Univ Three -61, 460KKK-62, 460Turbo-64 n.450hv, Universal -54 (perkins engine), GMC 6-71(Detroit Diesel) -65 , 6V-53 - 82, BroomWade WR250, jne ...
temmes
Guru

Viesti Kirjoittaja temmes »

Hieman on ollut hiljaista, syystä en osaa sanoa. Itse tulee käytyä lueskelemassa ja kuvia katsomassa muutaman kerran viikossa. Viestiä pukkaan jos on asiaa. Talviaikaan on oma konehomma aika hiljaista, aika kuluu polttopuita tehdessä ja lumitöissä. Keväällä alkaa taas koneetkin kiinnostaa.
Diesel Power
Guru

Viesti Kirjoittaja Diesel Power »

On se vaan meikäläiselläkin jäänyt vähäisemmälle kirjoitteleminen. En osaa sanoa syytä. Ehkäpä siihen on vaikuttanut eläkkeelle jääminen kun enää ei ole niitä päivä rutiineita kun ennen oli kahvi ja ruoka taukoineen... Aikaahan nyt pitäisi olla niin vaan mahdottomasti.
Veltto
Aktiivinen käyttäjä

Viesti Kirjoittaja Veltto »

Tuli tuos mieleheni tuo tulevauus, ku plarasin jotaki vanhoja juttuja, jotta pitääskö tuohon etusivulle aukaasta uus osio, mihinkä sais porukat jonohon lisäällä maansiirtokonehienkuvia iliman suurempia seliityksiä, tai sitteseliityksien kans, nuon niinku yleesestiottaen.
Ainaki Hullujussin työmaakuvat veti väkiä aikahyvin. Vai rupiaasko se menöhön vituuksi, jos sinne sitte lisäällähän joutavanpäivääsiä, (omastamielestä hauskoja ja erikoosia) kuvia, ja typeriä kommenttia.
Nimimerkillä epätietoonen…
Diesel Power
Guru

Kannatettava ajatus. Olen aina silloin tällöin laittanut netistä eteen osuneita kuvia tänne. Omasta puolesta en ole oikein mikään valokuvaaja. Ei vaan tule otettua mitään. Mukavaa olisi katsella mitä muut ovat saaneet kuvattua.

Kun ei ole mitään vasiten niille osoitettua paikkaa ollut nii olen laittanut vähän niin kuin minne kulloinkin. Nyt on niin pitkä aika kun näitä lisäilin että ei edes muistu mieleen minne viesti ketjuun niitä tuli lisättyä.
Diesel Power
Guru

Vielä palaan asiaan. Eikös se onnistuisi jos vaan avaisi uuden viesti ketjun vaikkapa nimellä Konekuvia. Sen kai vois sitten ylläpito kiinnittää niin että on aina listassa ylimpänä jottei se sitten katoaisi jonnekin listan seuraavalla sivulle.
Veltto
Aktiivinen käyttäjä

Viesti Kirjoittaja Veltto »

Justihin sellaasta kuvavirtaa voiis olla aijjankuluksi sopevaa kattella, mutta jollakitapaa pitääs saara, onko se ny laatu tai tyyli pysymähän, jottei käy niiku johonaki suomi24äs…
temmes
Guru

Viesti Kirjoittaja temmes »

Diesel Power kirjoitti: 14 Huhti 2022, 07:52 Vielä palaan asiaan. Eikös se onnistuisi jos vaan avaisi uuden viesti ketjun vaikkapa nimellä Konekuvia. Sen kai vois sitten ylläpito kiinnittää niin että on aina listassa ylimpänä jottei se sitten katoaisi jonnekin listan seuraavalla sivulle.
Hyvä idea ja tuo kiinnitys varmaan onnistuu ja tosiaan pitäs ketjun helposti löydettävissä. Mulla on melko paljon kuvia, eilen viimeksi kuvasin rakennus ja purkutyömaata. Nyt jostain syystä ollu vähän hiljaisempaa sekä kuvaus että kuvien julkaisu missään.
RH 6
Guru

Viesti Kirjoittaja RH 6 »

Vaikkei tämä olekkaan koskaan ollut kovin vilkas foorumi, niin huolestuttavasti tämä on hiljentunut. Jotenkin tuntuu, että moni aiempi paljon sisältöä tuottanut on hiljentynyt miltei kokonaan. On tietysti aivan ymmärrettävää ettei aina ehdi ja kerkeä, mutta toivottasti ei ole lopullista välirikkoa tullut. Tietysti jokainen voi kantaa kortensa kekoon. Hienoa, että maansiirtoalalle on oma suomenkielinen foorumi ja toivottavasti säilyy.
Vastaa Viestiin