Sivu 1/1

Maxpo 2022

Lähetetty: 10 Touko 2022, 16:25
Kirjoittaja SML
Tälläkin kertaa Maxpossa oli osasto vanhoille koneille ja kuorma-autoille. Tilaa olikin nyt enemmän kuin viime kerralla ja mukna oli kolme yhdistystä eli Veteraanikuorma-autoseura, Suomen Maanrakennuskoneiden Liitto SML ja uutena tulokkaana Nosturihistoriallinen Seura. Seuraavaksi muutamat kuvat Hyvinkään lentokentältä.
(Koneiden tiedot jätän paremmin perillä olevien täydennettäviksi.)

Re: Maxpo 2022

Lähetetty: 10 Touko 2022, 16:26
Kirjoittaja SML
Nämä vielä mukaan:

Re: Maxpo 2022

Lähetetty: 12 Touko 2022, 22:16
Kirjoittaja temmes
En ollut tänäkään vuonna paikalla, mutta Nosturihistoriallinen seura on uusi tuttavuus, perin mielenkiintoinen sellainen.

Re: Maxpo 2022

Lähetetty: 13 Touko 2022, 16:19
Kirjoittaja RH 6
Harmi ettei Maxpoon päässyt. Kovasti olin tulossa, mutta sitten pomo keksi tärkeämpää tekemistä. Oliko tuo Twin 4 Matti Sampon kehittelemä puskukone? Jotenkin muistelin aikoinani Koneviestistä juttu lukeneeni. Oliko siinä jopa silloin James 52:sen kaivulaite perässä.

Kiitos kuvien jakajalle!

Re: Maxpo 2022

Lähetetty: 13 Touko 2022, 16:26
Kirjoittaja Diesel Power
Oli siinä kaivuulaite vielä joku kymmenen vuotta sitten. Pelkkä laite oli sitten erillään jos nyt en aivan väärin muista niin jossain Hämeenlinnassa jonkin firman pihassa.

Re: Maxpo 2022

Lähetetty: 13 Touko 2022, 16:28
Kirjoittaja RH 6
Onko tuo kone ollut ihan oikeissa töissäkin? Päällepäin katsottuna näyttäisi jonkin verran käytetyltä.