Sivu 1/1

Vaijerikaivuri ja pyöräkuormaaja yhdistettynä

Lähetetty: 12 Joulu 2011, 15:38
Kirjoittaja Vaijerikone
Joo aikas erikoinen laite tuli tossa videoita katellessa vastaan :D en kyllä vastaavaa ole nähny, kohdasta 2.45 eteenpäin http://www.youtube.com/watch?v=PQ0spYcV ... re=related

Re: Vaijerikaivuri ja pyöräkuormaaja yhdistettynä

Lähetetty: 12 Joulu 2011, 16:46
Kirjoittaja Heavy
On kyllä erikoinen laite tosiaankin.

Re: Vaijerikaivuri ja pyöräkuormaaja yhdistettynä

Lähetetty: 12 Joulu 2011, 18:32
Kirjoittaja Hullu-Jussi
Mahtaisikohan olla aivan omatekemä - tai niin - mistä noista ruotsalaisista tietää. Muistan vielä, kun joskus 66 näin ensi kertaa Carman-kaivinkoneen ja oletin, että urakoitsija oli aivan itse risteyttänyt maataloustraktorin ja vaijerikaivinkoneen. Minulle kyllä sitten selvitettiin, että niitä kyllä ihan oikein teollisesti valmistetaan Ruotsissa.

Re: Vaijerikaivuri ja pyöräkuormaaja yhdistettynä

Lähetetty: 13 Joulu 2011, 12:19
Kirjoittaja jani1
Näyttää ihan omatekoiselta kauhakuormaajalta joka lastataan kauhalla. On rakennettu kuorma-auton akselistolle :lol:

Re: Vaijerikaivuri ja pyöräkuormaaja yhdistettynä

Lähetetty: 13 Joulu 2011, 20:17
Kirjoittaja lannenmies
Miten olisi sellanen muistikuva että oisin tollasen kuvatuksen ennenkin nähnyt ja muisto veis Ranskaan tai Sveitsiin.Olihan meilläkin Temmes ja mitä noita nyt olikaan.

Re: Vaijerikaivuri ja pyöräkuormaaja yhdistettynä

Lähetetty: 13 Joulu 2011, 21:27
Kirjoittaja savimies
Hirveen ihana !!, tai sitten toisinpäin.