Kiinalainen startti

Keskustelua työlaitteista
Huihaimies
Aktiivinen käyttäjä

Kiinalainen startti

Viesti Kirjoittaja Huihaimies »

Mites kiinalainen startti kestää ja mikän on nettiosoite
Diesel Power
Guru

Re: Kiinalainen startti

Viesti Kirjoittaja Diesel Power »

On korjaus töissä tullut jotain 200 kiinalaista tuotetta ostettua vaikka mä niitä koitan aina viimiseen asti välttää. Sähkö osia kuten pari starttia mutta eniten polttoaine järjestelmän osia lähinnä. Jotain 20 on ollut sellasia että ei ole kannattanut asentaa ollenkaan. On ollut heti nähtävissä että ei toimi tai on niin väärässä mitassa tehty ettei kannata vakisin paikoilleen yrittää. Viimeksi jouduin maanantaina viemään kiinan ostoksen takasin varaosa puljuun. Joitain kamppeita on hajonnut käytössä ja kun olen purkanut ne niin on ollut vaikka eristykset tai tiivistykset huonompaa materiaalia kuin alkuperäisissä. Kiina on laaja maa jossa varmasti on monta sorttia valmistajia mutta mistä sen sitten tietää ostaessa onko hyvä vai surkea.
lannenmies
Guru

Re: Kiinalainen startti

Viesti Kirjoittaja lannenmies »

Kai se on tuurista kiinni mulla ollut nyt viitisen vuotta kinkki kaivinkone.Tunteja on tullut 550 h.Tällaisessa kotikäytössä mielestäni ajaa kyllä asiansa ja kun ajattelee asiaa siten että tää oli uusi jonka hinnalla olisi saanut noin 1500-2000h ajetun vanhan vuokrakoneen euroopasta niin olen jopa tyytyväinen.Mitään varsinaista vikaa ei viellä ole ollut.Alussa kyllä meni laatikollinen pultteja ja ruuvilukitetta mutta sen jälkeen ovat osat pysyneet kyydissä.Belarutsiin osti kiinalaisen startin ja kun maadotusta parannettiin niin alkoi pelittämään.Autoissa varmaan neljännet kiinalaiset kesärenkaat.Meluisat kyllä, sateella liukkaat kun sen tietää, mutta kestävät siinnä kun länsirenkaatkin
Alan töitä maan vanhimmalla kalustolla.Vuodesta 1972.
Vastaa Viestiin