cat 307 b
Lähetetty: 08 Touko 2021, 19:47
mahtaisko löytyy tietoa neuvoa koneeseen otsikossa toimii hyvin mutta työ modet jotenkin rikki sähkö napeista ei reagoi työ mode kääntö ja puomi liikkeet on ihan helvetin hätäset vaihdettu on esi ohj. lohkon paine akku ja siellä olevat sähkö solkun kelat mutta riuhtoo vaan pikku kieroksilla kun pistää puomin ulos vauhtia on niin ,että kone melkein sammuu
ja ,jos tekee liikkeen hiljaan ilmassa tulee hiukan paremmaksi kone vm tais olla 97 ja pyörii ylä vaunu kuin karuselli 