Myytävänä varaosia Fiskars 400, 500, 550, 800 ja 550M -kaivinkoneisiin.
400:
-alavaunun akselit 150e/kpl
-telaketjut 150e/puoli
-alavaunun voimansiirto
500:
-alavaunun akselit 150e/kpl
-telaketjut hyväkuntoiset 200e/puoli
-ylävaunun koneiston kaikki osat (MYYTY)
-kytkin- ja jarrupantoja (MYYTY)
-köysipyöriä ja puomistoon liittyviä tappeja ym. kulutusosia (MYYTY)
-kääntökehä käytetty 300e (MYYTY)
-Ford-moottorin täydellinen tiivistesarja 150e (MYYTY)
550:
-hydraulipumppu (käyttämätön mutta pienen puolen kuoressa kuljetusvaurio) 300e
-hydrauliikan pestävät suodattimet säiliöön uudet 60e
-varaletkuja uusia ja käytettyjä alkaen 20e
-puomiston tappeja alkaen 40e
-alavaunun voimansiirron kaikki osat käytetyt
-alavaunun vetokotelon kaikki pronssilaakerit uudet 250e
-ajon ja pyörityksen kytkinakseli kytkimineen käyttämätön mutta ulkona varastoitu 250e
-hydraulinen kahmarikauha ensimmäinen kappale Fiskarsin omaa tuotantoa "Malli Andersson" 400e
-hydraulinen kahmarikauha tuotantomalli erittäin hyväkuntoinen 500e
550M
-ylävaunun hydraulikoneiston kaikki osat lukuunottamatta pumppuja
-alavaunun ajomoottori 300e
800:
-hydraulisella voimansiirrolla varustettu alavaunu, josta on irrotettu telaketjut, kääntökehä ja etuakseli
-hydrauliikan läpivienti alavaunulle 300e
Tavarat on Salossa
Puh 040 76 74 744
Fiskars-varaosia myydään
Re: Fiskars-varaosia myydään
Hei
Tuli hankittua tuollainen Fiskars 550 vm.66 kaivinkone harrastus mielessä. (Ensimmäinen kaivurini)
Törmäsin täällä foorumilla tähän vanhaan viestiin. Tuli mieleen että onko vielä osia myymättä ko. Koneeseen?
Kytkimet alkaa olla tiensä päässä.
Tuli hankittua tuollainen Fiskars 550 vm.66 kaivinkone harrastus mielessä. (Ensimmäinen kaivurini)
Törmäsin täällä foorumilla tähän vanhaan viestiin. Tuli mieleen että onko vielä osia myymättä ko. Koneeseen?
Kytkimet alkaa olla tiensä päässä.
- Hullu-Jussi
- Guru
- Viestit: 1816
- Liittynyt: 25 Marras 2009, 09:58
Re: Fiskars-varaosia myydään
Omat osani 550 Fiskarseihin olen jo myynyt. Parilla tuttavallani on varmaankin joitain kaipaamiasi osia, voin välittää yhteystiedot.
Koska koneesi on valmistettu vuoden 1966 puolella, sen täytyy olla hyvin varhaista tuotantoa. Niitä ei kai kovin montaa kappaletta ehtinyt valmistua sinä vuonna. Aivan ensimmäisissä koneissa oli korkeampi koneistotila kuin varsinaisissa tuotantomalleissa. Konetilaa mataloitettiin varsinaisessa tuotantomallissa siten, että moottorin kohdalle jäi muuta osaa korkeampi konekoppa, jossa oli tuuletussäleiköt sivuilla.
Ensimmäisissä koneissa ei myöskään ollut käännön jarruruspoljinta. Joihinkin se lisättiin jälkikäteen, koska kyseinen poljin on lähes välttämätön työskenneltäessä kaltevalla pinnalla. Fiskarseissa kun ei vielä ollut automaattista käännön jarrua.
Koska koneesi on valmistettu vuoden 1966 puolella, sen täytyy olla hyvin varhaista tuotantoa. Niitä ei kai kovin montaa kappaletta ehtinyt valmistua sinä vuonna. Aivan ensimmäisissä koneissa oli korkeampi koneistotila kuin varsinaisissa tuotantomalleissa. Konetilaa mataloitettiin varsinaisessa tuotantomallissa siten, että moottorin kohdalle jäi muuta osaa korkeampi konekoppa, jossa oli tuuletussäleiköt sivuilla.
Ensimmäisissä koneissa ei myöskään ollut käännön jarruruspoljinta. Joihinkin se lisättiin jälkikäteen, koska kyseinen poljin on lähes välttämätön työskenneltäessä kaltevalla pinnalla. Fiskarseissa kun ei vielä ollut automaattista käännön jarrua.
Re: Fiskars-varaosia myydään
Hei.
Itse asiassa kone onkin vuosimallia -68.Kone on ollut minulla vasta pari päivää ja tänään vasta keksin tyyppikilven paikan istuimen takaa. Vuosimalli perustui myyjän kertomaan. Tuo käännön jarru koneestani puuttuu ja se varmaan selittäisi osaltaan kytkimien todella huonon kunnon? Kun vaunu on täytynyt pysäyttää aina suuntaa vaihtamalla.
Toivottavasti joltakin löytyisi kytkimet.
Itse asiassa kone onkin vuosimallia -68.Kone on ollut minulla vasta pari päivää ja tänään vasta keksin tyyppikilven paikan istuimen takaa. Vuosimalli perustui myyjän kertomaan. Tuo käännön jarru koneestani puuttuu ja se varmaan selittäisi osaltaan kytkimien todella huonon kunnon? Kun vaunu on täytynyt pysäyttää aina suuntaa vaihtamalla.
Toivottavasti joltakin löytyisi kytkimet.