O: Trukki piikit,Kauha 3,5m3 tai isompi Volvo BM kinnikellä.

Kauppapaikka
viinakaru
Viestit: 1
Liittynyt: 07 Touko 2014, 12:26

O: Trukki piikit,Kauha 3,5m3 tai isompi Volvo BM kinnikellä.

Viesti Kirjoittaja viinakaru »

onko kellään jäänyt?