O: Trukki piikit,Kauha 3,5m3 tai isompi Volvo BM kinnikellä.
Lähetetty: 09 Touko 2014, 14:11
onko kellään jäänyt?
Keskustelua kaivinkoneista sekä muista maanrakennuskoneista
https://www.kaivinkoneet.com/forum/
https://www.kaivinkoneet.com/forum/viewtopic.php?f=31&t=1329