cat d6c jäähdyttimen kenno
Lähetetty: 30 Touko 2014, 11:38
ostetaan solenois/startti ja jäähdyttimen kenno ja muuta käypää osaa d6c mallin pillariin
Keskustelua kaivinkoneista sekä muista maanrakennuskoneista
https://www.kaivinkoneet.com/forum/
https://www.kaivinkoneet.com/forum/viewtopic.php?f=31&t=1343