Bröyt x2b
Lähetetty: 09 Kesä 2020, 23:42
Olis tarve ehjälle nostosylinterille kyseiseen laitteeseen.
Keskustelua kaivinkoneista sekä muista maanrakennuskoneista
https://www.kaivinkoneet.com/forum/
https://www.kaivinkoneet.com/forum/viewtopic.php?f=31&t=2161